Raziskava: hud avto, kratka zveza

Foto: EPA
Foto: EPA
Izrazito športni avtomobil vam bo pomagal do zmenka, ne boste pa z njim očarali morebitne življenjske partnerice, kaže ameriška raziskava.
Oglej si celoten članek

Raziskovalci iz Teksasa in Minnesote so na skoraj tisoč v raziskavi sodelujočih osebah ugotavljali, kakšno sporočilo nasprotnemu spolu pošilja zapravljanje za luksuzne predmete.

Ugotovili so, da se zapravljanja za luksuz, da bi privabili ženske, poslužujejo moški. Vseeno naj moški žensk ne bi uspeli prevarati, vsaj dolgoročno ne. Lastnik porscheja ali BMW-ja naj bi tako lažje prišel do kratkotrajne veze; drag avto mu pri iskanju resnega razmerja ne pomaga.

Ženske ne zapravljajo tako

"Moški morda mislijo, da jih bodo bleščeče in kičaste stvari naredile bolj privlačne, vendar dejansko pošiljajo napačno sporočilo," je za BBC povedal Daniel Beal, soavtor študije.

"Ko ženske iščejo dolgotrajno zvezo, športni avto nima nobene prednosti pred običajnim, bolj ekonomičnim avtomobilom," pravi Beal. Dodaja, da se ženske zavedajo, da moški za luksuz večinoma zapravljajo zato, da bi jim bili bolj privlačni.

Ženske naj po drugi strani za to, da bi privabljale moške, ne bi zapravljale za luksuzne stvari. "Seveda ženske zapravljajo za drage stvari. Vseeno pa jih misel na romanco ne napelje k nakupovanju luksuznih predmetov, kot se to dogaja pri moških," je za BBC povedala sodelavka Jill Sundie.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.