Singapurska letalska družba je tako prva na svetu, ki je v svojo floto vključila največje letalo na svetu, A380. Današnji dan je tudi pomemben mejnik za celo letalsko industrijo, saj se bo kmalu pokazalo, ali je koncept ponovne vpeljave jumbo letal smiseln ali ne. Karkoli bo že pokazal čas, dejstvo ostaja, da je Airbus začel obetavno: od 16 kupcev že ima naročila za 189 letal, vsako pa po ceniku stane 225,6 milijona evrov.
A380 ima v standardni izvedbi prostora za 525 potnikov v treh razredih. Letalske družbe, ki bodo želele varčevati, si lahko omislijo tudi izvedbo z bolj strnjenimi vrstami, v katere lahko posedejo do 853 ljudi. Airbus je tako prehitel ameriškega konkurenta letalo Boeing 747, večji pa je tudi od prihajajočega letala 878 Dreamliner.
Ena izmed največjih težav pri gradnji A380 je bilo polaganje kablov, zaradi česar so morali prvih 25 letal omrežiti ročno. Gradnja letal je počasna; prihodnje leto bodo kupcem dobavili samo 13 letal, leta 2009 pa 25. Zaradi težav pri izdelavi in posledičnega izpada prihodka bo podjetje izgubilo šest milijard evrov.