Nizozemski Heineken, ki se je lani vrnil k dobičku, je za letos napovedal dvig cen. Na ta način se bo pivovar, pod okrilje katerega sodi tudi Pivovarna Laško Union, spopadel z višjo inflacijo, ozkimi grli v dobavnih verigah in vse višjimi stroški.
Drugi največji svetovni proizvajalec piva po AB InBev je lani zabeležil 3,3 milijarde evrov čistega dobička, k čemur je pripomogla sprostitev omejevalnih protikoronskih ukrepov po Evropi. Skupina, pod okrilje katere spada več kot 300 znamk, med drugimi Amstel, Strongbow in Tiger, je leto 2020 zaključila v rdečih številkah, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Okrevanje svetovnega gospodarstva po koronski krizi spremljata najvišja inflacija v desetletjih in težave v dobavnih verigah, močno pa raste tudi povpraševanje, so zapisali.
Lani so prodali 4,6 odstotka več piva. Rast so beležili povsod, razen v azijsko-pacifiški regiji, so zapisali v poslovnem poročilu. "Količina prodanega piva je bila znatno višja kot leta 2019, pred izbruhom pandemije," so dodali. Heinekenovi prihodki so zrasli za 11,8 odstotka na 26,6 milijarde evrov.
Nizozemski pivovarski velikan se namerava s perečimi izzivi spopasti z dvigom cen. Za podoben korak se odloča tudi konkurenca. Danski Carlsberg je podražitve napovedal v začetku tega meseca.
Pitje vodo, je bolj zdrava in odžeja.
Pivo je že tako preveč drago, od kdaj osnovna pijača ob jedi nadomesti odkup 1kg mesa za pripravo jedi? Ne …
Ja ni druge, bomo pa na domačle neflaširano vino prešaltal. !