Pilot ni znal pilotirati ročno

Foto: Žurnal24
Foto: Žurnal24 main
Posadka ni vedela, da je letalo kljub neprestanim signalnim opozorilom začelo izgubljati višino, so novi izsledki preiskave. Pri postopkih pilota in kopilotov je več nejasnosti.
Oglej si celoten članek

Posadka letala Airbus 330, ki je 1. junija 2009 strmoglavil nad Atlantikom, ni vedela, da je letalo kljub neprestanim signalnim opozorilom začelo izgubljati višino, so novi izsledki preiskave. Alarm se je oglasil večkrat, enkrat je opozarjal celih 54 sekund, a nihče ni ukrenil ničesar. Pri postopkih pilota in kopilotov je več nejasnosti.

Najhujša nesreča letala Air France

Vseh 228 oseb na krovu je umrlo, ko je let 447 iz Ria de Janeira na poti v Pariz strmoglavil sredi nevihte. Potniki niso vedeli, kaj se dogaja, ko se je letalo znašlo sredi nevihte in potem tri minute in pol padalo v morje. Poročilo še navaja, da se niti posadka ni zavedala padanja letala. Potrjuje tudi, da so senzorji hitrosti zablokirali zaradi ledenih kristalov, ki potem niso podajali pravilnih podatkov. Na osnovi posnetkov iz pilotske kabine je francoska preiskovalna agencija odredila obvezno usposabljanje za vse pilote, da bi jim pomagali pri ročnem pilotiranju na visoki višini.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 08:23 4. Avgust 2011.

    Amm... Pilot ni znal pilotirati rocno? Kako je potem sploh lahko opravil izpit?

  • 22:51 29. Julij 2011.

    Pih. Škoda samo potnikov. Pilotov itak ni blo škoda, če ne znajo opravljat svojega dela. In to hudičevo dobro plačanega...

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.