Na zatožno klop so sedli direktor službe za zaščito pri Hrvaških železnicah Ivan Medak, direktor podjetja Intrade Ivan Tomašković, svetovalec iz podjetja Intrade Jozo Bazina, vodja protipožarne zaščite na hrvaških železnicah za področje Splita Drago Rogulja in gasilec Brano Tišljar. Peterica naj bi sodelovala pri nabavi tekočine proti iskrenju, ki je bila vzrok za nesrečo.
Največja odgovornost naj bi bila ravno na ramenih Medaka, poročajo hrvaški mediji in dodajajo, da naj bi bil posel s podjetjem Intrade, od katerega je kupil tekočino, sporen. Medak in Rogulj naj bi odobrila uporabo spornega sredstva TG-300 na odseku Kaštel Stari–Labin Dalmatinski, čeprav se sredstvo na območju Hrvaške ni uporabljalo.
Tomašković naj bi priskrbel sredstvo in Bazinu naročil, naj izdela napravo, s katero bodo tekočino nanašali na progo in ob njo. Tišljar pa naj bi bil tisti, ki je to delo opravil. V obtožnici je zapisano, da so obtoženci vedeli, da se bo zaradi razmika med tračnicami tekočina nanesla tudi na same tračnice, čeprav to do takrat ni bila praksa.
Odvetniki obtoženih so zahtevali dodatna zaslišanja, saj naj preiskava ne bi bila dovolj temeljita. Sodnik Damir Romac je razpravo prekinil in nadaljevanje razpisal za 1. marec.
V eni najhujših železniških nesreč na Hrvaškem je umrlo sedem ljudi, 55 ljudi je bilo ranjenih. Med ranjenimi je bila tudi Slovenka.