Oče kopilota, ki naj bi namerno strmoglavil letalo: Moj sin ni bil depresiven

Foto: EPA
Foto: EPA
Nemec Andreas Lubitz je, kot so ugotovili preiskovalci, pred natančno dvema letoma namerno strmoglavil letalo družbe Germanwings. Družina se s tem ne strinja.
Oglej si celoten članek

"Upam, da me ne boste razumeli narobe. Moja žalost je posebna, drugačna od drugih sorodnikov žrtev. Živeti moramo s tem, da smo izgubili sina in tudi s tem, da našega sina predstavljajo kot psihično neuravnoteženega množičnega morilca," je na novinarski konferenci dejal oče kopilota Andreasa Lubitza, ki naj bi pred dvema letoma namerno strmoglavil letalo s 150 ljudmi na krovu. Novinarsko konferenco je oče sklical ob drugi obletnici letalske nesreče.

Foto: EPA Andreas Lubitz "Živeti moramo s tem, da našega sina predstavljajo kot človeka, ki se je dolgo boril z depresijo. Z depresijo se je boril leta 2008 in 2009, nato se je pozdravil in uspešno končal pilotsko šolo," pravi oče, ki poudarja, da sin v času nesreče ni bil depresiven, kot trdijo preiskovalci.

Preiskavo zaključili v dveh dneh

Družina je najela tudi strokovnjaka za letalstvo, Tima van Beverna, ki je nad ugotovitvami uradnih francoskih preiskovalcev, ki so do zaključka, kaj je vzrok nesreče, prišli v dveh dneh, presenečen. Poudarja, da take preiskave večinoma trajajo več let ter da preiskovalci sploh niso preverjali tehnične brezhibnosti letala. Certifikat, ki bi ga za letenje moralo imeti letalo, naj bi potekel pred nesrečo.
 

Težave z vrati pilotske kabine

Foto: EPA Tima van Beverna Sumljivo je tudi predvidevanje, da Lubitz vrata pilotske kabine zaklenil namerno, ker v kabino ni hotel pustiti pilota. "Kaj, če je bila težava v vratih? Omenili so mi, da je imelo to letalo težave s tem. Že pred nesrečio sta se pilota, ko je bilo letalo še na tleh, zaklenila v pilotsko kabino in se  nista mogla rešiti. Tega nikoli niso raziskovali," pravi van Beveren.
 

Opozoril je na turbulence, ki so bile prisotne 24. marca 2015 na območju kraja nesreče. Tovrstne zračne luknje naj bi bile zelo nevarne, zaradi česar naj bi nekateri piloti na dan nesreče izbrali nižjo višino letenja, je še dejal strokovnjak za letalstvo.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 10:58 25. Marec 2017.

    nikoli dokončana zgodba ... seveda, ker ne štima, vse ne štima

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.