Neckermann, ki se ukvarja s kataloško prodajo, je šel konec julija v stečaj. Kljub temu so ohranili smisel za humor, vsaj sodeč po zapisih na svoji spletni strani, kjer med drugim piše: "Ste plačilno nesposobni? Pa kaj potem!", "Imate trenutno malo denarja? Vemo, kako se počutite." Ob tem poskušajo obdržati stranke s ponudbami zvestobe: "Mi smo še vedno tu za vas, zato vas prosimo, da ste nam še naprej zvesti."
Na njihove zapise so se odzvali uporabniki spletnih družabnih omrežij Facebook in Twitter: "kul", "pogumni", "presenetljivo". Odzivi so predvsem pozitivni, so povedali v Neckermannu, je poročal Bild. V podjetju sicer verjamejo, da se bodo iz finančnih težav rešili. "Zaposleni so se pripravljeni boriti za svoja delovna mesta," je po poročanju Bilda dejal stečajni upravitelj Michael Frege. Ob tem iščejo potencialne investitorje, ki bi želeli prevzeti zdrav del podjetja, da bi lahko nadaljevali z delom.
Poklicali smo tudi slovensko predstavništvo Neckermanna, da bi jih vprašali, ali imajo podobne težave, vendar se na naše klice niso odzvali.