Nemški Bild danes piše, da je Južnoafriška republika za Svetovno nogometno prvenstvo namenila skupno tri milijarde evrov, vsaj še 20 milijonov evrov pa naj bi odšlo za spremljajoče investicije. Dober del tega kolača naj bi zaslužile ravno nemške firme.
Najbolj reprezentantivni primeri nemške udeležbe na prihajajočem svetovnem prvenstvu so predvsem stadioni v Porth Elizabethu, Cape Townu in Durbanu, ki jih je projektiral biro Gerkan, Marg in partner iz Hamburga. Bild omenja še številne dobavitelje, ki so sodelovali pri gradnji, med drugim tudi proizvajalca posebnega stekla Tile glas, ki je priskrbel 380 tisoč kvadratnih metrov pleksi stekla za streho stadiona v Cape Townu. Družba Osram je osrednji dobavitelj osvetljave za stadione, medtem ko sta MAN in Daimler priskrbela okrog tisoč novih avtobusov za prevoz navijačev.
Za naročila niso ostala prikrajšane niti manjše in srednje družbe. Proizvajalec šotorov iz Essenbacha je dobil svoje največje naročilo v zgodovini. Na mundialu bodo postavili okrog 85 njegovih šotorov na površini 90 kvadratnih metrov.
Nemške družbe sodelujejo tudi v izgradnji 80-kilometrske železniške proge med Johannesburgom in Pretorijo, največ pa je profitiral Siemens, ki je sklenil dogovor v vrednosti milijarde evrov za izgradnjo dveh elektrarn.
Za nemško gospodarstvo je svetovno nogometno prvenstvo vsekakor prišlo v pravem času. Očitno pa so se Nemci za sodelovanje krepko potrudili; pred organizacijo prvenstva so s prvega mesta najmočnejšega zunanjetrgovinskega partnerja izpodrinili Kitajsko.