Na profilih kartelov in na svojih osebnih straneh posamezni člani kartelov promovirajo svoj življenjski slog. Na fotografijah, ki jih delijo z javnostjo, je mogoče videti velike količine drog in orožja. Kakor hitro so strani izbrisane s Facebooka, se spet pojavijo.
Karteli so začeli uporabljati družabna omrežja za svojo promocijo in boljšo javno podobo. "Oglašujejo svoje dejavnosti. V bistvu so se spremenili v lastno medijsko hišo," pravi analitik Antoine Nouvet. Z objavo takšnih fotografij karteli merijo na potencialne člane.
Nekateri karteli poskušajo ustvariti tudi pozitivnejšo sliko o sebi. Kartel Gulf je na svoji strani objavil video, v katerem so pokazali, kako so lokalnim prebivalcem po hurikanu Ingrid razdelili hrano, vodo in drugo pomoč. Video je imel skoraj pol milijona ogledov.
Vendar pa se lahko objavljanje takšnih fotografij izkaže za usodno. "Tehnologija, ki koristi kartelom, se lahko nenadoma izkaže za eno izmed njihovih ključnih ranljivosti," ocenjuje Nouvet. "To se lahko zgodi v Mehiki, če bo vlada izboljšala znanje in sprejela zakone za boj proti njim v kiberprostoru."
Na Facebooku razkazujejo drogo
Orožje, denar, avtomobili, droga. To so sestavni deli vsakdana članov mehiških kartelov, ki ga delijo na družabnem omrežju Facebook.