McDonald's je bil primoran objaviti javno opravičilo vsem, ki so oglas za novi proizvod McDonald'sa videli še preden se je ta začel predvajati na televiziji, piše BBC.
V spornem oglasu za ribji burger se sprehajata mama in sin, ki se pogovarjata o nedavni smrti fantovega očeta. Med sprehodom fant mamo vpraša, če je imel sploh karkoli skupnega s svojim očetom. Ko vstopita v McDonald's, fant naročiribji filet, kar mama pospremi z besedami: "To je bila priljubljena jed tvojega očeta."
Oglas je na spletnih omrežjih naletel na plazove kritik, med katerimi so bili tudi pozivi k bojkotu McDonald'sovih restavracij, obtožbe zaradi zlorabe žalosti otroka, sam oglas pa so ocenili kot skrajno neokusen in kot tak nesprejemljiv.
McDonald's se je pod pritiskom kritik javno opravičil zaradi oglasa, pri čemer je izpostavil, da ni želel kogarkoli užaliti. "Želeli smo izpostaviti vlogo, ki jo ima McDonald's v življenjih naših strank. V dobrih in slabih časih," je bilo navedeni v javnem opravičilu.
Slednje vendarle ni zaustavilo obsodbe in kritike javnosti.
dezurni@zurnal24.si