Začetek gradnje hitre železnice med Wedlingenom in Ulmom se je zdel le še vprašanje časa; investitorji so vsa potrebna dovoljenja pridobili že pred letom dni. Projekt je vendarle zaustavljen, in sicer zaradi z zakonom zaščitenih martinčkov, ki so jih pri pregledu trase odkrili na tisoče, je za nemške medije potrdil predstavnik investitorjev Joerg Hamann.
"Z deli smo želeli začeti še pred letošnjo pomladjo, a izgubili smo že tri, štiri mesece," je povedal Hamann. Težava je v tem, ker lahko martinčke premeščajo le v določenem obdobju leta, nikakor pa ne med njihovo hibernacijo ai razmnoževanjem. "Upamo, da nam bodo pristojni dovolili s premeščanjem najkasneje avgusta. V nasprotnem primeru, bi bil lahko začetek gradnje premaknjen do prihodnje spomladi."
Preusmeritev pozornosti?
Martinček je ogrožena živalska vrsta, strogo zaščiten je tudi v Sloveniji. Nemški aktivisti za zaščito živali pri tem menijo, da so martinčki le izgovor investitorjev, ki da imajo druge težave, ki v resnici odlagajo začetek gradnje.
Za rešitev težave predlagajo dve opciji; ena je, da na območju postavijo nekakšno plastično podlogo, zaradi katere bi martinčki sami odšli, druga, dražja, pa je fizična premestitev kuščarjev.
"Martinčki so na seznamu ogroženih vrst in sodijo v isto kategorijo kot naprimer rjavi medved ali orel. Kaj bi bilo. le bi v Wendligenu naleteli na rjave medvede namesto na martinčke," sprašuje predstavnik nemške skupine za zaščito živali Prijatelji zemlje Gerhard Pfeifer.
Cerar je kapitalističen martinček, Janša pa kapitalističen Martin. Izberi svoj strup.
Takih martinčkov imamo pri nas poln DZ z na čelu glavni in največji martinček Cerar,ki ima cel kup izgovorjev in …