Kot poročajo srbski portali, je hrvaška policija odločitev brez utemeljitve sporočila srbski mejni policiji. Ob 15. ure popoldne je bila kolona tovornih vozil dolga že sedem kilometrov, pri čemer so tovornjaki na nekaterih mestih postavljeni celo v dve koloni. Med njimi so tudi številni takšni, ki prevažajo prehranske izdelke in drugo kvarljivo robo.
Vozniki tovornih vozil, ki imajo v nalogih napisano, da morajo prečkati ta mejni prehod, so prisiljeni v čakanje, medtem ko so se nekateri že obrnili in preusmerili na srbsko-madržarsko mejo. Prehod Batrovci je bil namreč še edini odprti mejni prehod za tovorna vozila, ostale so Hrvati zaprli že prej.
Po pisanju srbskih portalov naj bi bil razlog za hrvaško ravnanje varnostne narave. “Sporočilo Hrvaške je bilo, da so tovorni promet zaustavili iz varnostnih razlogov in begunske krize,” sporočajo iz srbske policije, pri čemer poudarjajo, da pri prehodu Batrovci beguncev sploh ni.
Srbski pristojni organi izpostavljajo, da je to samo še en dokaz, da se Hrvaška ne sooča najbolje z begunsko krizo in da s to zadnjo potezo Hrvati samo še zaostrujejo odnose s Srbijo.
Andrej Klobasa: Gospodarstvo trpi!
Predsednik sekcije za promet pri Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije Andrej Klobasa je za zurnal24.si povedal, da še nimajo informacij, ali so v čakajoči koloni tudi slovenski prevozniki, se je pa kritično odzval na potezo hrvaških organov.
“Očitno Hrvati mislijo, da bodo begunci prinesli profit, ne pa prevozniki. Zelo sem kritičen do vsega dogajanja. Ne glede na to, kakšne krize se dogajajo, za gospodarstvo je treba odpreti poti, ne pa da se jih zapira in da čakajo in da ne vedo, kaj se bo sploh zgodilo,” pravi Andrej Klobasa, ki je kritičen tudi do slovenskih organov, ki so za tovorni promet od petka do ponedeljka zaprli prehod Obrežje.
“Kaj bomo pa dali beguncem za jesti, če še sami ne bomo imeli,” meni Andrej Klobasa, tudi sam lastnik avtoprevozniškega podjetja. “Ne, moji vozniki nikjer ne čakajo. Moji vozniki vozijo samo v Evropo,” še pove.