Poveljnik italijanske obalne straže, admiral Marco Brusco, je med današnjim zaslišanjem v senatu v Rimu dejal, da je za nesrečo "zagotovo" odgovoren Schettino. Če bi pravočasno opozoril na nesrečo, bi se verjetno izognili smrtnim žrtvam. Kapitan je po njegovem ob nesreči izgubil "dragoceno uro časa" za rešitev potnikov in članov posadke.
Hude očitke na račun kapitana je izreklo tudi ladijsko podjetje Costa Crociere, ki je lastnik ponesrečene križarke. Kot je v senatu povedal izvršni direktor podjetja Pierluigi Foschi, se je skušal Schettino dogovoriti s podjetjem o enotni zgodbi glede poteka nesreče, da bi se razbremenil krivde, kar pa je Foschi zavrnil.
"Schettino je hotel državnim tožilcem povedati, da je ladja po izpadu elektrike na krovu trčila ob čer," pravi Foschi. Podjetje je zavrnilo tudi navedbe Schettina, da mu je eden od vodilnih dejal, naj pelje po začrtani poti v bližini otoka Giglio, ki je bila nato usodna za ladjo. "Tega manevra nismo odobrili. O tem nismo bili obveščeni," še pravi Foschi.
Kapitan se je dogovarjal za enotno zgodbo
Kapitan ladje Costa Concordia je deležen vse večjih pritiskov in obtožb. Lastnik ladje je razkril, da se je kapitan skušal dogovoriti o enotni zgodbi, da bi se zaščitil.