Izraelski zakon, ki so ga sprejeli v ponedeljek, je prvi poskus katerekoli države, da z zakonodajo okrca modno industrijo. Ta je pogosto tarča obtožb, da poveličuje ekstremno suhost, s tem pa naj bi posredno spodbujala k širjenju motenj hranjenja.
Problem tudi digitalni triki
Podporniki zakona upajo, da bo spodbudil uporabo zdravih modelov za lokalno oglaševanje in povečal ozaveščenost o digitalnih trikih, ki že tako suhe ženske spremenijo v okostnjake. Po novem zakonu morajo oglaševalci tudi javno razkriti (in na oglasu tudi označiti), če uporabijo digitalno spremenjene fotografije, ki manekenke prikazujejo kot izredno suhe.
Novi zakon zapoveduje, da morajo manekenke na vsakem modnem snemanju, namenjenem za izraelsko tržišče, pokazati zdravstveni izvid, ki ne sme biti starejši od treh mesecev, v katerem je potrjeno, da niso podhranjene po standardih Svetovne zdravstvene organizacije. To pomeni, da njihov indeks telesne mase znaša več kot 18,5. Izračuna se tako, da določimo razmerje med telesno težo (izraženo v kilogramih) in kvadratom telesne višine (izraženih v metrih).