Reklama. Ponarejanje Perutnini ne ustvari posebne gospodarske škode. "Ob vsakem odkritju ponaredkov potrošniki postanejo še pozornejši na našo paleto živil, kar spodbudi njihovo trženjsko dinamiko," pravijo v podjetju, ki svojo blagovno znamko prodaja v več kot 20 državah.
Vzporedno s padcem kupne moči je hrvaške trgovine preplavilo ponarejeno blago. Če je soditi po številu ovadb inšpektorjev, utegne biti število ponaredkov dvakrat večje kot lani, piše zagrebški Jutarnji list. Poleg drastičnega povečanja števila vseh mogočih ponaredkov – tekstila in obutve svetovno znanih znamk Nike, Puma, Hello Kitty, Luis Vuitton – je vse več tudi ponarejenih prehrambnih izdelkov, pijače in tehniškega blaga. Med hrano so hrvaški inšpektorji izpostavili tudi ponarejanje salame Poli.
Garažne predelovalnice
V Perutnini Ptuj, ki jo proizvaja, pravijo, da so ponaredki stalnica sedanjega časa. Sicer pa živila te blagovne znamke ponarejajo že vsaj dve desetletji.
Roman Glaser, Perutnina Ptuj