Most čez Kaštelanski zaliv, ki bo omogočal vstop v Split z zahodne strani, bo dolg 1500 metrov in visok 55 metrov ter bo imel štiri prometne pasove, pripravljalna dela za njegovo izgradnjo pa bodo trajala štiri do pet let, je danes v Splitu povedal vodja projekta "Novi vhod v Split" Krunoslav Perić.
Povezoval bo območje Brižin v Kaštelu z območjem Stinice v Splitu.
Razpisan bo natečaj za projektiranje mostu, da bi pridobili ustrezno rešitev, ki bo prijazna do okolja Kaštelanskega zaliva.
"Ko bomo prejeli odločbo o sprejemljivosti posega v okolje, bo izdelana glavna projektna dokumentacija," je pojasnil Perić. Predsednik Hrvaških cest (HC) Josip Škorić je povedal, da je gradnja mostu najobsežnejši del strateškega projekta, ki bo omogočil nov vhod v Split z zahodne strani in s tem zmanjšal prometne zastoje na območju Splita.
Hkrati je izgradnja nove vpadnice v Split eden najpomembnejših strateških prometnih projektov na Hrvaškem v prihodnjem obdobju. Na predstavitvi je bilo tudi poudarjeno, da bodo pod mostom čez Kaštelanski zaliv lahko plule ladje in križarke s širino do 60 metrov, višino 52,5 metra in dolžino 250 metrov.
Hrvati vsaj vlagajo v nekaj,naši pa samo v kajmanske otoke
Dalmacijo moja, zemlja magaraca…khm zemlja mostov🙈🙈
A Hrvati nimajo doktrine, da je treba imeti slabe vpadnice, ker tako baje zagotovi, da je v mestu manj prometa? …