Hrvaški portal Index.hr je že zjutraj zapisal, da se bo po uvrstitvi reprezentance v finale nogometnega svetovnega prvenstva o naših južnih sosedih v svetovnih medijih pisalo toliko, kot se od nastanka države ni. Tako je že po zmagi trdil lastnik zagrebškega marketinškega podjetja Mediatoolkit.
Že po hrvaški zmagi nad Rusijo se je o Hrvaški na svetovnih portalih poročalo več kot prej v treh letih skupaj. Po ure po končani tekmi je bilo na svetovnem spletu objavljenih 20 tisoč objav. Šef Mediatoolkita je danes povedal, da je bilo po zmagi nad Anglijo objav 300 tisoč.
Plus za turizem
Očitno nogomet prinaša svoj plus tudi hrvaškemu turizmu; uradna stran hrvaškega turizma (HTZ, Hrvatska turistička zajednica), je danes beležil absolutne rekorde. Rast obiska na njihovih straneh je za 250 odstotkov višja kot v enakem obdobju lani.
"Uvrstitev Hrvaške v finale svetovnega nogometnega prvenstva je zgodovinski dogodek, ki je našo državo postavi v center svetovnega zanimanja. To je neizmerna priložnost za dodatne promocijske aktivnosti," je pri tem povedal direktor HTZ-ja Kristjan Staničić.
Povedal je, da so že agresivneje stopili s kampanjo Ambasadorji hrvaškega turizma, v kateri so pustili le kadre, v katerih se pojavljajo hrvaški nogometaši. Tam, kjer so ga prikazovali med tekmo z Anglijo, beležijo izrsten odziv. Spotu pripisujejo tudi rekorden obisk na spletnih straneh.
Največje obiske beležijo s tržišč Italije, ZDruženih držav Amerike, Rusije, Indije, Nemčije, Anglije, Francije, Poljske in Nizozemske.
Hrvaška turistična zveza je pri tem več investirala tudi v objave na Facebooku, Twitterju, Instagramu, Youtubu. Beležijo milijonske oglede, od katerih si obetajo tudi večje turistične prihodke. Če ne letos, pa prihodnje leto.
Hrvaški turizem je očitno nogometni uspeh svoje reprezentance znal dobro vnovčiti.
Svetovni trendi v turizmu so se obrnili proti EU , saj so povsod drugod neka varnostna sranja. Tako je ta …