H&M, tudi med Slovenci priljubljena blagovna znamka oblačil, je v prejšnjem poslovnem letu ustvaril 2,3 milijarde evrov čistega dobička, kar je štiri odstotke več kot leto prej. Ob višjem dobičku v družbi napovedujejo širitev, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
H&M je sicer v zadnjem četrtletju poslovnega leta, ki je trajalo od decembra 2014 do novembra lani, zaradi blage jeseni zabeležil manjšo prodajo, ki se je odrazila v 11-odstotnem padcu čistega četrtletnega dobička. A je bila prodaja čez leto bistveno boljša, zato padec ni izničil preteklega dobička.
Švedski tekstilec sicer v tekočem poslovnem letu namerava odpreti več kot 400 novih trgovin, večinoma na trgih, kjer je že prisoten. Načrtuje pa tudi vstop na trge Nove Zelandije, Cipra in Portorika.
H&M bo širil bo tudi spletno prodajo; že ob predstavitvi rezultatov konec septembra lani so razkrili načrte glede spletnih trgovin na Irskem, Japonskem, v Grčiji, na Hrvaškem, v Estoniji, Latviji, Litvi in Luksemburgu ter tudi Sloveniji. Od napovedi do uresničitve še ni prišlo, zagotovo pa naj bi v letošnjem letu.
H&M načrtuje širitev
Švedski tekstilni velikan Hennes & Mauritz (H&M) na podlagi rezultatov v prejšnjem poslovnem letu načrtuje nove širitve.