Število smrtnih žrtev v prometu se je v samo treh letih zvišalo za približno 100.000, prometne nesreče pa so glavni krivec za smrt otrok in mladih v starosti od pet do 29 let, v poročilu o varnosti na cestah v svetu opozarja WHO.
"Te smrti so nesprejemljiva cena za mobilnost," je po poročanju francoske tiskovne agencije APF opozoril generalni direktor WHO Tedros Adhanom Ghebreyesus in poudaril: "Nobenega opravičila ni, da ne ukrepamo. To je problem, za katerega dokazano obstajajo rešitve."
Poročilo WHO o globalni varnosti na cestah, ki temelji na podatkih iz leta 2016, kaže, da se razmere poslabšujejo. V poročilu iz leta 2013 je WHO ocenil, da na cestah letno umre 1,25 milijona ljudi.
Kljub naraščanju števila smrti v prometnih nesrečah v svetu se je v primerjavi z naraščanjem števila prebivalstva in števila avtomobilov v svetu stopnja smrtnosti v zadnjih letih stabilizirala, poudarja WHO.
To kaže, da so prizadevanja za večjo varnost v cestnem prometu v nekaterih državah ublažila razmere, poudarja WHO. Slednje pripisuje strožjim zakonodajam, ki so jo države sprejela v povezavi z glavnimi tveganji, kot so prekoračitev hitrosti, vožnja pod vplivom alkohola ter uporaba varnostnih pasov in čelad.
Toda čeprav so mnoge države okrepile prizadevanja za izboljšanje varnosti v cestnem prometu, so številne revnejše države ostale korak zadaj. Kot poudarja poročilo, se število smrtnih žrtev v prometu ni zmanjšalo niti v eni od revnejših držav. V državah z nižjimi prihodki je tveganje za smrtne prometne nesreče trikrat višje kot v državah z visokimi prihodki.
Še posebej visoka je stopnja smrtnosti v prometnih nesrečah na cestah v Afriki, kjer letno zabeležijo 26,6 smrtne žrtve na 100.000 državljanov. Po podatkih WH0 Evropi letno zabeležijo 9,3 smrtne žrtve v prometnih nesrečah na 100.000 prebivalcev.
Ja predlagam , da se takoj prenehajo izdelovati osebni avtomobili , motorji in kolesa . Vse kar pa je že …
[ Slednje pripisuje strožjim zakonodajam, ki so jo države sprejela v povezavi z glavnimi tveganji, ... ] Kdorkoli je že …