Truplo, ki se je zataknilo za sprednji del lokomotive, je vlak za sabo vlekel 40 kilometrov, odkrili pa so ga šele na naslednji postaji Mulhouse v Franciji ob švicarski meji. Tiskovni predstavnik francoskih železnic SNCF je izjavil, da strojevodja s svojega položaja ni mogel videti trupla ali kolesa, saj ni bil v njegovem vidnem polju. Dodal je, da so tovrstne nesreče razmeroma redke. Omenjeni vlak navadno potuje s hitrostjo do 322 kilometrov na uro.
Nesreča ali samomor?
Ostanke žrtvinega kolesa je policija našla na železniškem prehodu v vasi Petit-Croix, kjer se je zgodila nesreča. Pristojne oblasti danes še niso vedele, ali je šlo za nesrečo ali samomor, poroča francoska tiskovna AFP. Francoski portal Dernières Nouvelles d'Alsace pa piše, da je bil skupaj s truplom najden sedež kolesa, kar nakazuje, da je kolesar v času trka prečkal železniško progo na kolesu.
Kot mi je znano, so proge TGVja (vsaj tiste, kjer dosega maksimalne potovalne hitrosti) strogo ločene od okolice z ograjami, …