Fotografija mosta v Genovi, ki je bila posneta le nekaj tednov pred torkovo tragedijo, prikazuje, v kakšnem stanju je bil viadukt, preden se je zgodila nesreča. Na fotografiji je videti kable, ki visijo s spodnje strani viadukta.
Profesor gradbeništva na Univerzi Genova Antoni Brencich je dve leti nazaj ocenil, da je most "inžinerski neuspeh" z "izredno visokimi stroški vzdrževanja". Menil je tudi, da so bili stroški gradnje precenjeni ter opozoril na napačno oceno viskoznosti betona.
Iskanje odgovornega
Svojci umrlih in poškodovanih krivijo zasebno družbo Autostrade per I'Italia, ki vzdržuje večino italijanskih avtocest. Pri Autostrade per I'Italija zatrjujejo ,da je bil viadukt Morandi, ki so ga zgradili leta 1960, pod stalnim nadzorom ter da so bila v teku dela za jačanje njegovih temeljev.
Odgovornost za tragedijo je upravljalcu avtocest pripisal tudi italijanski minister za promet Danilo Toninelli in napovedal, da mu bodo odvzeli koncesijo ter zahteval odstop celotnega vodstva.
Služijo milijarde, plačujejo malo davkov
Podjetje po Toninellijevih besedah služi "milijarde", vendar ne izvaja nujnih vzdrževalnih del na mostovih in avtocestah ter plačuje davke v višini "zgolj nekaj milijonov".
V zrušenju viadukta, ki ga Genovežani imenujejo tudi Brooklynski most, se je porušil v torek, je v globino z višine 45 metrov padlo 30 do 35 avtomobilov ter trije tovornjaki. V tragediji je po zadnjih podatkih umrlo 42 ljudi.
Groza, privat in mafija na delu, Ta video pove vse, ni treba razumet italijansko, ravno ga videl na regionalu: http://www.tgcom24.mediaset.it/2018/video/agrigento-ponte-morandi-chiuso_3081352.shtml.
Inžiner?!?!? To je hec, kajne?
za 42 mrtvih bi jih morali vsakega se za 35 let v zapor+ odplacilo odskodnine. firma in osebno. za zgled …