Pravkar poteka predstavitev nove podobe Facebooka. Ustanovitelja Marka Zuckerberga prek direktnega spletnega prenosa na številnih kanalih spremlja več milijonov ljudi po svetu.
Potem ko je pred dobrim letom Facebook uvedel časovnico, so pred kratkim predstavili nov iskalnik, ki pa je še vedno v fazi preizkušanja. Tokratne spremembe se nanašajo na novičarski tok oziroma newsfeed, ki predstavlja osrednjo stran, kjer uporabniki preživijo največ časa, pregledajo objave prijateljev in strani, ki jim sledijo.
"Uporabniki bodo imeli več izbire"
Na predstavitvi so novosti povzeli v preprostih besedah: "Uporabniki bodo odslej imeli več izbire," pravijo.
Največja sprememba bodo večje fotografije in oglasi, ki bodo prikazovali večje slike kot do sedaj. Nova podoba naj bi vnesla predvsem več reda in preglednosti, uporabnik pa naj bi spremljal stvari, ki ga zanimajo. Zato pripravljajo posebno obliko filtriranja objavljenih vsebin, ki naj bi omogočala preklapljanje samo med objavljenimi fotografijami ali pa glasbenimi posnetki prijateljev. Tudi npr. pri igranju igric bo omogočen jasen pregled rezultatov prijateljev.
Zaradi tega naj bi uporabniki na Facebooku preživeli več časa, nova stran pa naj bi bila zaradi večjih oglasov tudi bolj donosna.
Nova podoba naj bi bila tako na računalniškem kot na tabličnem ali telefonskem zaslonu.
ne dosti..samo miljarada ..pa še nekaj miljonov ljudi ;)
FEJS kaj? Kdo pri zdravi pameti ta sekret sploh uporablja?!