Ob pomoči dveh vlačilcev se je začela zadnja plovba Coste Concordie, ki je 13. januarja 2012 potonila ob obali otoka Giglio. Na križarki je bilo v času nesreče več kot 4200 potnikov. Dvaintrideset jih nesreče ni preživelo.
Približno 240 kilometrov dolgo pot od otoka Giglio do pristanišča v Genovi naj bi Costa Concordia opravila v štirih dneh. Spremlja jo konvoj 17 plovil. Po prihodu na cilj se bo začelo zadnje dejanje njene poti. V prihodnjih dveh letih naj bi križarko razstavili in njene dele uničili. Gre za najdražjo tovrstno akcijo do sedaj, saj so stroški dosegli že vrtoglavih 1,5 milijarde dolarjev.
Odločitev za njen premik je bila sprejeta predvsem iz okoljevarstvenih razlogov. Od januarja 2012 so namreč z morskega dna odstranili že več kot 24 ton odpadkov, med njimi pohištva, posode, hrane, osebnih predmetov in delov ladje.
V italijanskem mestu Grosseto pa še vedno teče sodni proces zoper kapitana Francesca Schettina, ki je obtožen večkratnega uboja iz malomarnosti in pobega s potapljajoče se ladje. Sodba naj bi bila znana v prihodnjih mesecih.