Gre namreč za model letala, ki je v začetku junija med poletom iz Brazilije v Francijo strmoglavil
v Atlantskem oceanu. Direktor letalske družbe Gulf Air
Bjorn Naf je tako med drugim dejal, da se bo med letno konferenco Združenja
letalskih prevoznikov v malezijski prestolnici Kuala Lumpur srečal s predstavniki podjetja Airbus
in od njih zahteval zadnje izsledke preiskav o tem, zakaj je letalo strmoglavilo in kakšne
varnostne dopolnitve bi bilo treba izpeljati.
˝Če bo kakšno uradno priporočilo, potem bomo zagotovo reagirali, saj je varnost na prvem
mestu,˝ je dejal Naf.
Preiskovalci so namreč sporočili, da je imelo letalo težave z izračunavanjem oziroma
merjenjem hitrosti in da ima s tem težave več letal A330 in da je Airbus že začel z ukrepi
zamenjave sistema.
"Imamo določeno število teh napak na A330. Zdaj že poteka program zamenjave oziroma
izboljšave," je v soboto dejal direktor francoske preiskovalne agencije za letalske nesreče
Paul-Louis Arslanian.
˝Če bo Airbus sprožil zahtevo po zamenjavah, se bomo takoj odzvali,˝ je zato dejal
direktor družbe Qatar Airwaysa
Akbar al-Baker.
Na srečanju je več letalskih strokovnjakov sicer dejalo, da so omenjeni modeli letal varni za
letenje in da v tem trenutku ni nobenega razloga, da bi preiskovali merilnike hitrosti.
˝O tem se je začelo govoriti v medijih in ne vemo, če je to problem,˝ je dejal direktor
portugalskega letalskega prevoznika TAP-Air
Fernando Pinto. Francoski letalski prevoznik Air France je medtem že začel z
zamenjavo merilnikov hitrosti na vseh svojih letalih. Predstavniki Airbusa pa so ob tem še enkrat
zatrdili, da so njihova letala varna.
Čakajo na navodila Airbusa
Letalske družbe od francoskega proizvajalca letal Airbus še vedno čakajo na pojasnila o tem, ali so tipi letal Airbus A330-200 zaradi merilnikov hitrosti še vedno varni za letenje.