Komisijo zanima predvsem ali morebitne tekmece kaznuje tako, da jih v razvrščanju iskalnih rezultatov prikaže nižje in ali uporablja svoj prevladujoči položaj na evropskem trgu spletnega oglaševanja za to, da umetno napihuje cene, piše CNN.
Na namero Bruslja se je v svojem blogu odzvala tudi Googlova direktorica za konkurenco Julia Holtz in jo komentirala z besedami, da „takšna vrsta nadzora pride skupaj z dejstvom, da si veliko podjetje“.
Kot so povedali v podjetju je preiskava plod treh prijav, eno izmed njih pa je vložil Microsoft. Prijavo je vložila tudi družba Ciao, ki jo je pred kratkim kupil prav Microsoft in ki je podobno prijavo vložila že v Nemčiji. Preiskavo razvrščanja iskalnih rezultatov pa je zanetila prijava dveh evropskih podjetij, in sicer britanskega Foundem in francoskega ejustice.fr, so še povedali v Googlu. Hkrati pa so zavrnili vse obtožbe, da so zlorabili svoj položaj.