Glede na podatke študije BrandZ, ki jo je izvedla družba za raziskovanje trga Millward Brown in v kateri je vključenih sto najbolj vplivnih svetovnih znamk, je Googlova vrednost ocenjena na 229,2 milijarde dolarjev, kar je 32 odstotkov več kot pred letom dni.
Apple je po drugi strani izgubil osem odstotkov svoje vrednosti, ki zdaj znaša 228,5 milijard dolarjev. Med prvimi petimi na lestvici je še Microsoft z 121,8 milijard dolarjev, telekomunikacijska družba AT&T, ki je ob 20-odstotni rasti vredna dobrih 107 miljard in Facebook, ki je s 44-odstotno rastjo v primerjavi s prejšnjim letom vredna dobri 102 milijardi.
Analitiki in strokovnjaki za znamke največje zasluge za rast Googla pripisujejo razvojni strategiji, ki temelji na inovacijah.
Strokovnjaki družbe Millward Brown analize opravijo glede na finančna poročila, ankete med potrošniki in svojih ocen. V podobni študiji, ki jo je sestavila družba za svetovanje Interbrand, se Apple nahaja tik pred Googlom.
dezurni@zurnal24.si
Na nagradno igro se prijavite TUKAJ.