Nogometaši nemških klubov v teh dneh tesno sodelujejo z upravami in s pristankom na nižanje plač pomagajo klubom pri obstanku, poroča nemški časnik Bild.
Samo v münchenskem Bayernu, kjer so v minuli sezoni za plače porabili več kot 336 milijonov evrov, so nogometaši pristali na 20 odstotno znižanje plač.
Že pred Bavarci so se za znižanje plač dogovorili pri Borussii Mönchengladbachu, Werderju iz Bremna, kjer so znižanje predlagali igralci sami, ter pri Schalkeju 04 iz Gelsenkirchna.
Pogovori potekajo v Borussii Dortmund, kjer je trener Lucien Favre sam predlagal znižanje dohodkov, klub pa predlaga 20 odstotno znižanje, če se tekme ne bodo več igrale, in 10-odstotno, če se bo sezona nadaljevala brez navijačev na stadionih.
Dogovore o znižanju plač je potrdil tudi poslovodja Bayerja iz Leverkusna Rudi Völler. "Vsi imamo pomisleke o tem, kako naprej in kako pomagati klubu," je za Bild dejal Völler in dodal, da bo moral vsak prispevati svoj delež.
Ta je še enkrat poudaril, da mora cilj Bundeslige ostati ta, da se sezona odigra do konca. "Kljub vsem skrbem, ki jih imamo, bo treba nekega dne nadaljevati," je še dejal nekdanji odličen nogometaš, ki se je leta 1990 z nemško reprezentanco veselil naslova svetovnih prvakov. O tem, kako nadaljevati, pa pravi, naj odločijo politiki in zdravstveni delavci. "Imamo nekaj časa in ni treba biti prerok, če reče, da do konca aprila zanesljivo ne bomo igrali."
Ni skrivnost, da klubom zaradi zaustavitve lige grozijo visoke izgube. Znižanje dohodkov pa pomeni večmilijonske privarčevane vsote.
Borussia Dortmund je z domiselno akcijo z nazivom Digitalni dan tekme in pomočjo svojih navijačev zbral skoraj 75.000 evrov za gostince, ki v teh dneh zaradi koronavirusa ne morejo opravljati svojega dela.
Zamisel je bila enostavna. V klubu so s pomočjo navijačev določili 86 gostinskih objektov, kjer se navijači ustavijo tudi sicer na poti na stadion in s stadiona. Konec tedna so tako odšli na tekmo digitalno, gostincem pa simbolično namenili nekaj denarja.
Osnovna želja navijačev in kluba je, da pomagajo vsem tistim gostincem, ki so ključnega pomena za druženje po tekmah in da bodo ti navijačem nudili udobje tudi po krizi. "Navdušeni in po pravici povedano kar ganjeni smo nad številom ljudi, ki so se odločili, da bodo sodelovali v akciji in z nekaj evri podprli svoje najljubše lokale," je to pokomentiral vodja marketinga pri BVB Carsten Cramer.