Union prenesel Olimpijo na Olimpijo

Foto: Boštjan Tacol Mile Acimovic, Sanel Konjevic
Akademska športna zveza Olimpija je dobila pravico za trženje blagovne znamke Olimpija, ki je bila prej v lasti Pivovarne Union.
Oglej si celoten članek

Pivovarna Union je imela v minulih letih ekskluzivno pravico za trženje blagovne znamke največjega slovenskega športnega kolektiva Olimpija, v torek pa je predsednik uprave Pivovarne Union in Pivovarne Laško Dušan Zorko to pravico prenesel na Akademsko športno zvezo Olimpija.

Slovesnega dogodka so se v Kozlarjevi dvorani v prostorih ljubljanskega pivovarniškega podjetja udeležili številni najvidnejši člani ljubljanske športne zveze, ki združuje 25 klubov in društev z 29 športnimi panogami z več kot 5000 športnicami in športniki, na čelu s predsednikom AŠZ Olimpija Andrejem Kocičem.

A vrnitev blagovne znamke na AŠK Olimpija ne pomeni, da Pivovarni Union in Laško ne bosta še naprej sodelovali z AŠZ Olimpija. Zorko je poudaril, da Pivovarna Union in Laško v financiranje slovenskega športa letno namenita 6,5 milijona evrov, kar je zagotovo največji znesek med vsemi slovenskimi podjetji, vez z ljubljansko športno zvezo pa bosta nadaljevali v prihodnje.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.