To danes v boju za skupno zmago čaka Primoža Rogliča

Foto: Profimedia
Foto: Profimedia
Pred odločilnimi tremi dnevi nekoliko lažji test za Rogliča in druščino.
Oglej si celoten članek

Belgijski kolesarski zvezdnik Remco Evenepoel (Soudal-QuickStep) je z zmago na sredinem kronometru prevzel prepričljivo vodstvo na kriteriju Dauphine, saj ima kar 33 sekund prednosti pred drugouvrščenim Primožem Rogličem (Bora-hansgrohe), ki je sredino vožnjo na čas končal na tretjem mestu.

A čeprav si je mladi Belgijec privozil lepo prednost, njegova forma po grozljivi nesreči na dirki po Baskiji ostaja velika neznanka. Seveda je po odlično odpeljanem ravninskem kronometru pridobil veliko samozavesti, toda visoke gore, ki kolesarje čakajo v zadnjih treh dneh, so seveda povsem drugačna zadeva in Roglič bo zagotovo zavohal vsak trenutek šibkosti pri svojem velikem rivalu.

Foto: Cyclingstage Trasa 5. etape kriterija Dauphine A še pred težko pričakovanim obračunom v visokih gorah čaka kolesarje četrtkova peta etapa, ki jih bo popeljala od Amplepuisa do Saint-Priesta. Na razgibani 167 kilometrov dolgi trasi se bodo sicer kolesarji povzpeli za kar 2800 višinskih metrov, a  je zaključek etape precej položen, tako da ni za pričakovati boja med favoriti za skupno zmago.

Kolesarje po 15 kilometrih pričaka skromen 2,8 kilometrov dolg nekategoriziran vzpon z naklonino 4,8 %, medtem ko se najtežji del etape začne po 70. kilometru, ko kolesarje eden za drugim pričakajo številni lažji vzponi. Vse skupaj se začne s 15-kilometrskim vzponom do Violaya, kar zveni precej brutalno, a ob naklonu 2,2 % gre v resnici za zelo enostaven vzpon.

Ko zapustijo vasico Violay, kolesarje pričaka prvi kategoriziran vzpon dneva Côte de Croix-de-Signy (4. kategorija, 1,6 km, 4,6 %), kateremu po ravninskem odseku in spustu sledi najtežji vzpon dneva na Côte de Duerne (2. kategorija, 5 km, 6,9 %). Ob kakšni drugi priložnosti bi lahko ta vzpon ponudil celo obračun najboljših kolesarjev dirke, a je tokrat po prečkanju vrha do cilja še 90 kilometrov dirke, tako da kaj podobnega ni za pričakovati.

Po razgibanem delu in dolgem spustu sledi Côte de Givors (3. kategorija, 3,8 km, 4,6 %), ki je vseeno dosti zahtevnejši, kot se zdi na prvi pogled, saj se tudi po uradnem vrhu vzpona cesta vzpenja še naslednjih 7 kilometrov ob povprečnem naklonu okoli 3 %. Sledi spust do kraja Vienne ter zaključni 35-kilometrski ravninski odsek, katerega popestri le en lažji vzpon Côte de Bel-Air (4. kategorija, 1,8 km, 5,1 %), preden je zadnjih 23 kilometrov praktično povsem ravninskih.

Foto: Cyclingstage Trasa 5. etape kriterija Dauphine

Etapa bi tako lahko bila pisana na kožo sprinterjem, ki lahko "preživijo" vse naštete vzpone, prav tako pa bi lahko etapno zmago tokrat odnesel kakšen izmed ubežnikov, ki bodo krojili potek etape.

Kaj pa Primož Roglič? Če bi se resnično znebili vseh sprinterjev, bi lahko tudi sam poizkusil z zaključnim sprintom, saj med hribolazci velja za enega najboljših sprinterjev, a se vseeno zdi dosti bolj realno, da bo ciljno črto prečkal mirno sredi glavnine ter varčeval z močmi pred odločilnimi tremi etapami dirke.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.