Velik uspeh Maribora, uvrstitev v skupinski del Evropske lige, za slovenske prvake ne bo imel le športnega vidika, temveč tudi finančnega. Z uvrstitvijo v evropsko klubsko tekmovanje so si Mariborčani že zagotovili milijon evrov Evropske nogometne zveze (Uefa), ki ga lahko z uspešnimi nastopi še obogatijo.
Če bo Uefa ostala pri približno enakih številkah kot v prejšnji sezoni (v primerjavi s sezono 2009/10 pa je krovna zveza nagrade klubom še povečala za 40.000 evrov), potem bo Maribor kot udeleženec Evropske lige dobil 640.000 evrov samo za uvrstitev v tekmovanje. Še po 60.000 evrov nameni Uefa za vsako tekmo v skupini, kar bo skupno prineslo še 360.000 evrov. Nagrade pa Uefa predvideva tudi za uspešnost: vsaka zmaga je v lanski sezoni prinesla 140.000 evrov, vsaka točka za neodločen izid pa 70.000.
Teoretično bi tako, ob najboljšem možnem scenariju s šestimi zmagami, vijoličastim v blagajno – po lanskem ceniku – kanilo še dodatnih 840.000 evrov. Vseh šest zmag pa bi seveda avtomatsko pomenilo tudi uvrstitev v drugi del Evropske lige, kar pa tudi prinaša finančne koristi. Lani so klubi za napredovanje dobili po 200.000 evrov, za osmino finala še 300.000, četrtfinale 400.000, polfinale pa 700.000. V prejšnji sezoni je zmagovalec Porto dobil še tri milijone evrov, poražena Braga pa dva.
Uefa pa je v prejšnji sezoni med 48 klubov v evropski ligi razdelila še 60 milijonov evrov marketinškega proračuna. Pri delitvi tega dela finančne pogače Uefa upošteva več dejavnikov, tudi število klubov iz posamezne države v tekmovanju in različne postavke televizijskih pravic v posameznih državah. Najmanjša nagrada je tako znašala 18.000 evrov, številni klubi (predvsem iz nogometno razvitejših držav) pa so dobili tudi po milijon ali več evrov.
V sezoni 2010/11 je tako, upoštevajoč vse tekmovalne in marketinške dejavnike, največ zaslužil španski Villarreal, ki je sicer izpadel v polfinalu, številka se je ustavila pri 9,04 milijona evrov. Prvaki iz Porta so bili s 7,8 milijona drugi, pred njimi je bil, predvsem zaradi največjega deleža marketinškega proračuna (več kot šest milijonov evrov), še turški Bešiktaš z 8,46 milijona.
Štajercem za EL najmanj milijon evrov
Maribor bo od Evropske nogometne zveze za uvrstitev v Evropsko ligo dobil najmanj milijon evrov, ki ga lahko z uspešnimi nastopi še obogatijo.