V Sloveniji je zavladala prava nogometna mrzlica, kar se odraža v visoki gledanosti tekem Lige prvakov in domačega prvenstva, kjer poteka nadvse zanimiv in izenačen boj med Mariborom in Olimpijo.
Sobotni derbi v Stožicah je spremljalo rekordnih 14.500 navijačev, pestro pa je bilo tudi pred televizijskimi sprejemniki, kjer si je srečanje ogledalo kar 10,8 odstotkov gledalcev primarne ciljne skupine od 18 do 54 let.
V domačih naslonjačih je v derbiju slovenske lige uživalo 47 odstotkov moških in 34 odstotkov žensk, ki so takrat v živo gledali televizijo.
Slovenski gledalci pa so z zanimanjem spremljali tudi zaplet polfinalnih tekem Lige prvakov med Real Madridom in Manchester Cityjem ter Bayern Münchnom in Atlético Madridom.
Po podatkih agencije AGB Nielsen Media Research si je polfinalni tekmi ogledala skoraj polovica moških (48%), starih od 18 do 54 let, ki so v tistem času gledali televizijo.