Pnevmatike
Opremljevalca s pnevmatikami Bridgestone je zamenjal Pirelli, ki se vrača po 20 letih. Italijani se še učijo in zato nove pnevmatike ne bodo tako vzdržljive, kot so bile japonske. Pričakujte več kot le en postanek na dirko (na določenih stezah pri dirkačih, ki ne znajo paziti na gume, lahko tudi do štiri menjave). Zaradi njih naj bi bilo zanimivejše tudi samo dirkanje, saj dirkalniki ne bodo več "zalepljeni" na asfalt.
Šele po nekaj dirkah bomo dejansko lahko videli, ali bosta sistema res pomenila več prehitevanj (seveda če ne bodo razlike med ekipami prevelike).
Pirelli je izdelal šest različnih tipov pnevmatik za suho stezo, a na vsaki VN bodo ekipe lahko uporabljale le dve (poleg tega pa še pnevmatike intermediate in pnevmatike za povsem mokro stezo). Da boste vedeli, kakšne ima v določenem trenutku dirkač na dirkalniku, bodo ob strani barvno označene: dežne bodo oranžne, intermediate svetlo modre, gume za suho stezo bodo v šestih barvah – najmehkejše denimo rdeče in najtrše srebrne barve (na prvih treh VN bodo uporabljali rumene (mehke) in srebrne).
Za en dirkaški vikend ima posamezni dirkač na voljo 11 kompletov pnevmatik za suho stezo (lani 14). Na dirki mora uporabiti obe sušni različici pnevmatik.
Premično zadnje krilce
Prvič je dovoljeno nastavljivo zadnje krilce. S pritiskom na gumb na volanu bo dirkač lahko "odprl" zadnje krilce (poglejte v zelo nazornem dodanem videu) in pridobil od sedem do 13 km/h dodatne hitrosti. Sistem bodo lahko prosto uporabljali med treningi in kvalifikacijami, med dirko pa le, ko bo dirkač zaostajal manj kot sekundo za dirkalnikom pred seboj in na prej določenih mestih na stezi (na območjih zaviranja in pospeševanja – ko bo dirkaču na volanu zasvetila lučka).
KERS
Vrača se Kers (Kinetic Energy Recovery Systems), ki je bil predlani predrag in premalo učinkovit. Uporaba ni obvezna, a ga bo imela večina ekip. Kako deluje? Mark Webber (Red Bull) razlaga: "Vsakič, ko zavrem, se sprosti kinetična energija, ki se zbere v električnem motorju. Tam se spremeni v električno energijo in shrani v baterijo. S pritiskom na gumb na volanu zadnje pnevmatike dobijo dodatnih 80 konjev. Tako dobim za kakšnih sedem sekund na krog dodatnega pospeška. Zaradi Kersa sem lahko 0,3 sekunde na krog hitrejši. Vsak dirkač se nato sam odloči, ali bo v določenem krogu Kers uporabil za pripravo napada ali za obrambo. Najboljši je za kvalifikacije in za start, saj je pred njim baterija napolnjena." (Poglejte v videu!)
Distribucija teže dirkalnika
Fia je uvedla natančno določeno distribucijo teže dirkalnika. Standardizirana distribucija je 45,5–46,7 odstotka spredaj in 53,3–54,5 odstotka zadaj. To naj bi zagotovilo, da bo ekipam težje najti idealno razporeditev teže za Pirellijeve pnevmatike. Med kvalifikacijami zadek dirkalnika na pnevmatikah za suho stezo ne sme tehtati manj kot 342 kilogramov, sprednji del pa ne manj kot 291 kilogramov.
Dvojni difuzor in F-duct
Stopničasti usmerjevalnik zraka in F-zračnik nista več dovoljena.
Ekipni ukazi
Ukazi, kakršen je bil lani pri Ferrariju na VN Nemčije, so spet dovoljeni, a le če ekipe tega ne bodo delale na preveč očiten način, ki bi metal slabo luč na šport.
Menjalnik
Ta mora poslej zdržati napore petih dirk (lani štirih). Vsaka predčasna menjava bo pomenila pet kazenskih startnih mest. Enkrat v sezoni bo vsakemu dirkaču Fia pogledala skozi prste. Za predčasno menjavo motorja dobi dirkač 10 kazenskih startnih mest.
Pravilo 107 odstotkov
Vrača se pravilo, ki bi prepočasnim ekipam (dirkačem) prepovedalo nastop na dirki – če bi bil njihov kvalifikacijski rezultat slabši od 107 odstotkov časa najhitrejšega. Možne bodo izjeme. Glede na čase na testiranjih niti lani najslabša ekipa Hispania ne bi smela imeti težav pri kvalificiranju na dirko.
"Policijska ura"
Da ne bi mehaniki še naprej delali noč in dan, so vse aktivnosti v boksih prepovedane v noči na petek in v noči na soboto (od polnoči do šestih zjutraj).