"V takšni obliki partnerstva med ekipo formule 1 in nogometnim klubom še ni bilo. A obstajajo številne skupne točke in možni sinergijski učinki," je ob tem dejala Sauberjeva direktorica ekipe Monisha Kaltenborn: "S sodelovanjem želimo okrepiti drug drugega na športni in marketinški ravni."
Seveda bo tudi Chelsea promoviral Sauberjev logotip, in sicer na oglasnih panojih ter tablah z intervjujvanci na domačih tekmah. "V primerjavi s Premier League je televizijski doseg formule 1 veliko širši in mednaroden, kar utegne koristiti Chelseaju," so zapisali pri Sauberju: "Posebej v Aziji je formula 1 izjemno prisotna na televiziji. Ne le po zaslugi Sergia Pereza pa ima vse več oboževalcev tudi v Latinski Ameriki."
Zadovoljen je bil tudi Ron Gourlay iz Chelseaja: "V letu, ko Chelsea praznuje 20 let igranja v Premier League, enako obeležuje tudi Sauber kot moštvo formule 1. Imamo precej skupnih filozofij, ki si jih delimo na različnih področjih. Sauberjeva filozofija razvoja je pripomogla k razvoju nekaterih najboljših dirkačev v formuli 1, mi pa se prek naše akademije trudimo ustvariti obetavne nogometaše."
Sauber in Chelsea odslej z roko v roki
Od velike nagrade Španije dalje prihodnji teden bo dirkalnike moštva Sauber v formuli 1 krasil napis Chelseaja, finalista Lige prvakov.