Nico Rosberg, zmagovalec prve dirke sezone v Melbournu, je s časom 1:39,909 postavil najboljši petkov izid drugega treninga na soparnem in spolzkem dirkališču v Sepangu, kjer se je temperatura na asfaltu povzpela tudi do 50 stopinj Celzija, kar je dodobra preizkusilo hladilne sisteme novih V6 turbo motorjev.
Rosbergov moštveni kolega Lewis Hamilton je s časom 1:40,691 dobil prvi trening, čeprav je zabeležil tudi izlet s steze, Britanec pa je kasneje padel šele na četrto mesto (1:40,051), potem ko je utrpel nove težave z oprijemom.
Lew: Kot bi vozil na frnikolah
Nekdanji svetovni prvak se je prek radia pritoževal, da je "kot bi vozil na frnikolah". Hamilton je odstopil že na prvi dirki v Avstraliji, manj potiska in več navora ter moči pri novih dirkalnikih pa mu še naprej povzročata celo kopico težav, čeprav je bil v kvalifikacijah Melbourna najhitrejši.
Kimi Räikkönen je s Ferrarijem v petek kot drugi najhitrejši le za 0,035 sekunde zaostal za Rosbergom, njegov moštveni kolega Fernando Alonso pa je bil peti (1:40,103). Alonso je postavljal najboljše izide v prvi polovici prvega treninga, nato pa storil napako v osmem ovinku in do konca posvečal več pozornosti sistemu in preverjanju ravnovesja dirkalnika, temu primerni pa so bili tudi njegovi kasnejši izidi.
Spomin na nesrečni let MH 370
Sicer pa so se tekmovalci in ekipe spomnili tudi nedavno izginulega malezijskega letala z 239 ljudmi na krovu in na vozila in čelade nalepili različna sporočila kot denimo "molimo za MH 370" in podobno.
Svetovni prvak Sebastian Vettel (Red Bull) je bil tretji najhitrejši na drugem treningu z najboljšim časom 1:39,970, šef ekipe Christian Horner pa je za Sky Sports dejal, da imajo težave s senzorjem za gorivo, ki so ga morali zamenjati po diskvalifikaciji Daniela Ricciarda v Melbournu. Epiloga s prve dirke sezone, ko je Ricciardo navdušil domače navijače z drugim mestom, po pritožbi Red Bulla še ni.
Vrtenje na spolzkem asfaltu
Ricciardo je bil tokrat sedmi, prvi dirkaški dan v Maleziji pa je zaključil z vožnjo po travi in zaostal za Felipejem Masso (Williams), ki se je prav tako zavrtel v osmem ovinku, tako kot njegov nekdanji moštveni kolega Alonso, Adrian Sutil (Sauber), Nico Hülkenberg (Force India) in Jean-Éric Vergne (Toro Rosso) pa so se podobno "vrteli".
McLarnov dirkač Kevin Magnussen je najprej parkiral svoj dirkalnik, nato pa v drugem delu treninga končal daleč zadaj in za to obtožil podkrmiljenje. Velike težave sta imela Pastor Maldonado in Romain Grosjean s svojima Lotusoma – prvi sploh ni prišel iz garaže za drugi del treninga, potem ko je končal v dimu, drugi pa se je moral brez postavljenega časa v prvem delu nato z dirkalnikom v drugi prestavi vrniti v garažo, ko so se treningi prevesili v sklepni del.