Če ste pozorno spremljali četrtkovo predstavitev ekip pred začetkom Dirke po Franciji, ste zagotovo opazili neko novo posebnost na Cervelovih kolesih ekipe Jumbo-Visma. Nizozemska ekipa se je namreč na oder pripeljala s kolesi z modro obarvano sprednjo zračnico.
Iz ekipe so sporočili, da bodo takšne gume uporabljali tekom določenih etap dirke, kolesarski navdušenci po celem svetu pa se sprašujejo, kaj za vraga sploh pomenijo, kdo jih izdeluje in zakaj jih bo nizozemska ekipa uporabljala tekom dirke.
Pri Jumbo-Vismi so se odločili, da pojasnijo svojo odločitev. Uporaba modro obarvane sprednje zračnice naj bi bila predvsem marketinška poteza, s katero promovirajo svojega sponzorja Swapfiets. Gre za nizozemsko podjetje, ki se uvarja s posojo koles in je sklenilo triletno partnerstvo z Jumbo-Vismo.
"Mnogi kolesarski navdušenci se radi tekom svojega vsakdanjega življenja spravijo na kolo, zato se partnerstvo s Swapfiets zdi nekaj povsem naravnega. Ekipa Jumbo-Visma namreč vidi v tej potezi priložnost, da širši množici sporoči, da nam ni mar zgolj za zmagovanje, temveč tudi za dobro zdravje, čim bolj naravno življenje in čim bolj prijazna mesta za vse ljudi. To Swapfiets in modra zračnica tudi predstavljata. Smo zelo ponosni, da lahko pripomoremo k njihovem cilju na tako očiten način," je odločitev ekipe pojasnil direktor moštva Richard Plugge.
Same modre zračnice izdeluje podjetje Vittoria, še eden izmed sponzorjev ekipe. Gre za pnevmatike razreda Corsa, natančneje gre za obarvano repliko modela Corsa Graphene 2.0. Po poročilih ekipe naj bi pnevmatika imela povsem enake značilnosti kot originalna črna zračnica.
Toda zakaj prav modra barva in zakaj ravno zračnica? Zgolj zaradi Swapfietsa. Slednji namreč omogočajo mesečno naročnino, s katero si lahko njihovi naročniki sposojajo njihova kolesa. Značilnost njihove znamke pa je, da imajo vsa njihova kolesa modre gume. Ekipa Jumbo-Visme tako z modrimi zračnicami promovira Swapfietsovo blagovno znamko.
"Ekipa Jumbo-Visma in Swapfiets sta se našla preko skupne strasti do kolesarstva in vizije, da je kolo najboljša možna izbira transporta znotraj mest. Sami si namreč želimo izpopolniti najbolj samozadostno, okolju prijazno in fleksibilno možnost transporta, ki bo na voljo vsem," pa je o partnerstvu in skupnih ciljih spregovoril izvršni direktor Swapfietsa Marcus de Vries ter zaključil: "Smo zelo ponosni, da so podprli našo misijo s predstavitvijo posebne modre zračnice kolesarskemu svetu."
Tako da če med glavnino iščete slovenskega kolesarja Primoža Rogliča in njegove kolege, ko imajo ti na hrbtu kakšne deževne jakne in so zato manj prepoznavni, zgolj poiščite kolesarje z modro sprednjo zračnico.
Zaenkrat pa posebne modre zračnice še ni moč kupiti tudi navadnim kolesarjem.