Že dolgo ni noben kolesar dvignil toliko prahu, kot naš Primož Roglič, ki se je odločil, da dve leti pred iztekom pogodbe predčasno zapusti svojo ekipo Jumbo-Vismo. Eden izmed petih najboljših kolesarjev sveta se je kar naenkrat znašel na trgu in ni je bilo ekipe, ki si takšnega šampiona ne bi želela v svojih vrstah.
Iz dneva v dan so se po kolesarskih krogih širile govorice o interesu kakšne nove ekipe, aktualnega zmagovalca Gira pa se je povezovalo z ekipami, kot so Lidl-Trek, Movistar, Bahrain Victorious, Jayco-AlUla, Israel-PremierTech ...
A vseeno se je ves čas zdelo, da so glavni kandidati za Rogličev prihod Ineos Grenadiers. Gre za ekipo z največjim proračunom v kolesarskem svetu, ki je v času, ko se je še imenovala Sky, veljala za najmočnejšo ekipo polno samih zvezdnikov.
Toda ekipa, ki je med leti 2012 in 2019 kar sedemkrat osvojila dirko po Franciji, je v zadnjih letih daleč od svoje stare slave. Čeprav ima še vedno največji proračun ter v svojih vrstah nekaj izjemnih kolesarjev, jim vseeno manjka pravi šampion, ki bi lahko serijsko zmagoval in veljal za favorita na vsaki dirki, na kateri se pojavi.
V zadnjih letih sta tako Ineos, ki nima več pravega kapetana, kot so bili včasih to Bradley Wiggins, Chris Froome ter v svojih najboljših letih Geraint Thomas in Egan Bernal, prehitela vsaj Jumbo-Visma in UAE Team Emirates, pa verjetno še kakšna ekipa.
Zdelo se je, da je Primož Roglič idealna priložnost, da se zvezdniška ekipa ponovno povzpne v sam kolesarski vrh, in mnogi so bili prepričani, da bo ekipi z "neomejenim proračunom" zagotovo uspelo zvabiti Slovenca v svoje vrste. Le kaj je šlo narobe?
Roglič je na koncu namreč izbral Boro-Hansgrohe, ki se je dolgo sploh ni omenjalo med zainteresiranimi ekipami, v dnevih po uradnem podpisu pa je GCN-ov (Global Cycling Network) novinar Daniel Benson razkril, kaj se je dogajalo na relaciji Ineos-Roglič.
Čeprav je bil ves kolesarski svet prepričan, da je Roglič idealna rešitev za vse Ineosove težave, britanska ekipa sploh nikoli ni Rogliču ponudila konkretne ponudbe. Vodja ekipe Rod Ellingworth naj bi sicer opravil nekaj telefonskih klicev in naznanil svoj interes, a slovenskemu kolesarju dejansko sploh ni ponudil nobene prave pogodbe.
V Rogličevem taboru so se tako še lažje odločili za ekipo Boro-Hansgrohe, medtem ko se kolesarski svet še naprej sprašuje, kaj za vraga se sploh dogaja pri Ineosu.
Britance pred prihajajočo sezono zapuščajo številni zvezdniki, kot so Tao Geoghegan Hart (Lidl-Trek), Pavel Sivakov (UAE Team Emirates), Daniel Felipe Martinez (Bora.Hansgrohe) in Ben Tulett (Jumbo-Visma), medtem ko pogodbe potečejo še enajstim drugim kolesarjem, ki zaenkrat še niso podaljšali sodelovanja z britansko ekipo. Med slednjimi so tudi Thomas, Carlos Rodriguez (za katerega se govori, da naj bi vendarle podaljšal, a zaenkrat ni še nič uradno), Omar Fraile, Jonathan Castroviejo, Laurens De Plus, Luke Rowe, Ben Swift ... Trenutno ima Ineos za prihajajočo sezono potrjenih vsega 15 kolesarjev.