Preobrat: Red Bullu FIA popustila!

Foto: EPA
Foto: EPA
V paddocku Silverstona vre, saj je FIA tik pred zdajci vnovič spremenila novo pravilo o omejitvi uporabe izpušnega difuzorja – tokrat v prid Red Bulla. "Sredi treninga smo izvedeli, da Christianovi ne bodo izgubili toliko, kot smo mislili, ker se očitno pravila lahko spreminjajo iz ure v uro," je vpričo Christiana Hornerja na novinarski konferenci besnel Martin Whitmarsh.
Oglej si celoten članek

Pihanje izpušnih plinov skozi zadnji difuzor naj bi bilo od VN VB naprej v času, ko dirkač ne pritiska na stopalko za plin, prepovedano oziroma omejeno na vsega deset odstotkov. Če sta temu več tednov Red Bull in njihov motorni partner Renault ostro nasprotovala, pa je tik pred prvim treningom v Silverstonu prišlo do preobrata. Zaradi bojazni, da ob takšni spremembi renaultovi motorji ne bi zdržali, so ekipe, ki jih uporabljajo (Red Bull, Renault in Lotus), dobile dovoljenje, da ohranijo 50-odstotno pihanje skozi difuzor tudi v času, ko se ne pritiska na plin.

Pri Red Bullu in Renaultu so prepričani, da bo le tako sezona ostala poštena, a zdaj so vik in krik sprožili pri ekipah z mercedesovimi motorji. Govori se, da Red Bull tako ali tako ni uporabljal stoodstotne moči izpušnega difuzorja in ga ob dovoljeni 50-odstotni sprememba ne bo prav nič prizadela. Tako naj bi bil zdaj v minusu predvsem McLaren in tako sta si na petkovi novinarski konferenci Martin Whitmarsh, vodja McLarna, in Christian Horner, vodja Red Bulla, kar pošteno skočila v lase.


"To je čista zmeda. Ljudje so verjeli, da bo odslej izpušni difuzor prepovedan, ko se ne bo pritiskalo na plin. To je bil povsem jasen koncept in zdaj se je spremenil tako, da ni nikomur nič jasno. Nekaj povsem nerazumljivega je, da to izvemo sredi dneva za treninge,"
se je sicer na britansko uglajen način jezil Whitmarsh. "Poskušali bomo ostati mirni in se prebiti skozi to, a za v bodoče bo treba spremembe uveljavljati med dvema sezonama in to na jasen način." Ker pihanje skozi difuzor lahko pomeni 30, 40 odstotkov več podtlaka, ne gre za malenkostno spremembo in zato jezo razumemo.

Še najbolj se lahko strinjamo z besedami vodje Renaulta Erica Boullierja: "Charlie Whiting bo poskušal zadovoljiti vse, kolikor se bo le dalo, a zelo težko bo narediti enakovredno konkurenco." Nikar pa ne boditi presenečeni, če se bo tekom konca tedna še kaj spremenilo. Fia se je v petek pozno zvečer na polemike v paddocku že odzvala in sporoča, da bo dokončno odločitev sprejela do začetka tretjega treninga v soboto ob 11.00.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.