Tako s športnim kot tudi organizacijskim in zabavnim delom dogajanja so bili zadovoljni organizatorji iz kranjskogorskega alpsko-smučarskega kluba. Pokal Vitranc je znova ponesel glas o Kranjski Gori po svetu.
"Če lahko potegnem črto pod tem koncem tedna, je bila za nami še ena relativno težka tekma. Vendar lahko rečem, da smo zadovoljni s tem, kar smo naredili, ko nam je znova uspel en vrhunski konec tedna v Kranjski Gori, tako po športni kot tudi zabavni strani. Organizacija je utečena, vsi ljudje svojo nalogo opravijo tako, kot morajo, in rezultat vsega tega je to, kar ste lahko videli v Kranjski Gori, kot vrhunec vsega pa nedeljsko kuliso z več kot 10.000 ljudi. To je tista nagrada za nas organizatorje, da smo lahko res zadovoljni z vsem tem, kar smo naredili," je bil z napornim tekmovalnim vikendom več kot zadovoljen Srečko Medven, dolgoletni generalni sekretar organizacijskega komiteja tekmovanja za že 58. Pokal Vitranc.
Zelo dober je bil obisk na tokratnem Pokalu Vitranc: "V dveh dnevih mislim, da je bilo vse skupaj med 17.000 in 18.000 gledalcev. To so naše prve laične ocene. Brez vsakršnega dvoma pa je to bila ena najbolj obiskanih tekem v zadnjih letih."
"Zagotovo uspehi domačih tekmovalcev pritegnejo dodatno število navijačev na tekmo. Je pa rezultat tega večjega obiska pri nas zanesljivo tudi posledica naših večletnih vlaganj v promocijo Pokala Vitranc, da smo letos nagovorili tudi skupine izven športne sfere, in to se nam je vsekakor poznalo pri obisku," je prepričan Medven.
"Bilo smo zelo aktivni na socialnih omrežjih. Imeli smo pogodbo z agencijo Gig iz Ljubljane. Mladi fantje poznajo digitalno promocijo in mislim, da je bila to prava poteza, da smo naredili Pokal Vitranc še bolj prepoznaven širšemu spektru slovenskega prebivalstva, kot samo temu ozko športnemu. Zadeve se spreminjajo in naredili smo preskok tudi v ta digitalni prostor," je predstavil vitranško digitalno revolucijo.
Tradicionalno tekmovanje alpskih smučarjev je ob skokih v Planici veliki promotor Slovenije v svetu: "Promocije, ki jo Pokal Vitranc naredi s tem tekmovanjem v medijskem prostoru doma in v tujini, se ne da kupiti. Prenos iz Kranjske Gore je šel v živo v 18 držav, drugače je glas o Kranjski Gori in Sloveniji s televizijskimi poročili in novicami bil viden in slišen na vseh petih celinah. In Kranjska Gora je prepoznavna po celem svetu. Letos smo imeli v Kranjski Gori obiskovalce iz japonske Naebe, ki je na vsaki dve leti organizator svetovnega pokala. Fantje so se prišli v Kranjsko Goro nekaj naučiti iz naših izkušenj, ker nas tudi na Mednarodni smučarski zveze Fis obravnavajo kot enega najbolj učinkovitih, izurjenih in najbolje organiziranih prirediteljev svetovnega pokala."
Letošnja posebnost je bila tudi enotna pokritost z brezžičnim internetnim omrežjem območja celotne Kranjske Gore: "Pokrili smo celotno tekmovalno progo, celotno prizorišče, ciljno areno in tudi Kranjsko Goro, vse hotele, z enotnim odprtim wifijem. Kar nam je omogočil Telekom Slovenije, s hitro povezavo, tako dohodno kot odhodno, da se ni nič zatikalo. To je korak naprej, ki smo ga naredili. Ne poznam prirediteljev tekem svetovnih pokalov, ki bi imeli takšno povezavo v svojem programu. Našim gostom, ekipam, tekmovalcem skušamo omogočiti čim bolj prijazno okolje, tudi komunikacijsko."