Po 30 letih pod Fudžijem

Foto: Žurnal24 V moštvu Ferrarija so pred "novo" dirko za VN Japonske optimistični. Po kazni Mc
Po 30 letih bodo pod goro Fudži znova zabrneli motorji Formule 1. Vsa moštva so pred zanimivo nalogo: optimalno nastaviti dirkalnike. Misija nemogoče?
Oglej si celoten članek

Dirke Formule 1 so spet tu. Ta konec tedna se bodo dirkači pomerili na Japonskem. Natančneje, na neznanem dirkališču pod goro Fudži. Po 20 letih dirkanja v Suzuki so organizatorji dirko prestavili na stezo, ki je bila kot dirkališče za Veliko nagrado Japonske načrtovana prvotno.

Vojna med McLarnom in Ferrarijem se nadaljuje tudi na Daljnem vzhodu. Po zadnjih aferah in odvzemu točk McLarnu se zdi, da je vsaj borba za konstruktorski naslov že odločena. Tega pa ne moremo trditi za točkovanje voznikov. Tu je tekma še povsem odprta: Lewis Hamilton vodi s 97 točkami, na drugem mestu je Fernando Alonso, ki zaostaja za dve točki, Kimi Räikkönen jih ima 84, Felipe Massa pa 77. Prav vsi imajo še možnosti za naslov.


Lewis Hamilton se veseli novega dirkališča. © AFP

 
Ferrarijeva voznika sta pred dirko v deželi vzhajajočega sonca zelo samozavestna. Zmagovalec zadnje dirke Kimi Räikkönen pravi: "Avto deluje odlično in isto si želimo tudi na zadnjih treh dirkah. Nismo zaskrbljeni, saj je tekma za naslov še popolnoma odprta. Še naprej se bomo trudili." Rdeči so torej zelo optimistični, vendar pa naj bi dirkališče nekoliko bolj ustrezalo srebrnim: "Dirkališča Fudži sploh še nisem videl, prepričan pa sem, da je odlično," je dejal Lewis Hamilton in nadaljeval: "Upam, da se bo dalo prehitevati, saj je startno-ciljna ravnina zelo dolga. Malo sem bil razočaran, da ne bomo dirkali v Suzuki, saj so vsi hvalili tisto dirkališče. Ampak letos sem resnično užival na novih progah." Tudi Fernando Alonso je podobno navdušen: "Leta 2006 sem naredil nekaj demonstracijskih krogov in imel dober občutek. Izziv je najti optimalno nastavitev avtomobila. Če sem popolnoma pošten – počakati moramo do petka, da bomo videli prava razmerja."

Dirkališče je le malo spremenjeno
Dirkališče je ostalo precej podobno izvirnemu. Njegova glavna značilnost je kilometer in pol dolga ravnina, najdaljša v karavani Formule 1. To je še dodatna vzpodbuda za prehitevanje. Snovalci so naredili še nekaj ovinkov, da bo dirka razburljivejša. Glavne spremembe je doživel zaključek kroga. Naredili so nekaj počasnejših ovinkov, da bi zmanjšali hitrost pred vstopom v startno-ciljno ravnino. Moštva bodo morala, podobno kot v Indianapolisu, optimizirati najvišjo hitrost, obenem pa razmišljati tudi o najnižjih in srednjih hitrostih. Kako jim bo uspelo, bomo videli že v petek.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.