V zadnjem času je bilo veliko ugibanj o tem, kdo bo postal generalni sponzor državnih prvakov. HDD Olimpija se odslej imenuje HDD Telemach Olimpija, pogodba je podpisana za štiri leta, vključno s sezono 2015/16. Novega sponzorja so še posebej veseli vodilni v HDD Telemach Olimpija. Matjaž Sekelj, direktor kluba: "Navdušeni smo, da v naš klub vstopa podjetje, ki je že dalj časa prisotno na slovenskem trgu in ki s svojimi športnimi sponzorstvi dokazuje, da je vlaganje v šport lahko tudi veliko več od same družbene odgovornosti. HDD Telemach Olimpija postaja moderen klub, ki bo poleg običajnih aktivnosti skupaj s Telemachom veliko energije vložil tudi v marketinško podobo, ne samo prek klasičnih komunikacijskih poti, temveč tudi viralno."
Aktivacije športnih sponzorstev, ki so predvsem v tujini eden najprimernejših načinov tako korporativnega kot produktnega tržnega komuniciranja, se na slovenskem trgu poslužuje malo podjetij. Telemach, ki je v slovenskem športu prisoten že od leta 2004, je najbolj prepoznan kot vodilni podpornik slovenske košarke, saj je generalni sponzor prve slovenske košarkarske lige in tudi generalni sponzor slovenske košarkarske reprezentance.
Telemach je dinamičen kot hokej
Ditka Maučec, direktorica marketinga in prodaje pri Telemachu, ob podpisu pogodbe pojasnjuje: "Z razvojem novih storitev se v hitro rastočem telekomunikacijskem svetu spremembe odvijajo dinamično. Tudi naša družbeno odgovorna vlaganja, kjer se povezuje pozitiven priklic blagovne znamke Telemach, nakazujejo na dinamičnost, ki jo hokejska igra vsekakor prinaša. Veseli smo, da lahko sodelujemo s tako prepoznavnim in uspešnim moštvom, ki je na slovenskem športnem trgu prisoten že od leta 1929. Tako hitro, kot se Telemach odziva na zahteve trga in naročnikov, tako hitra je tudi hokejska igra. Trudili se bomo, da bomo s skupnimi močmi z dinamičnim delom dosegli čim več golov, vsak na svojem področju."
Simeunović se boji, da se bodo gledalci zasedeli
Marko Simeunović, direktor Sport Kluba Slovenija, kjer bodo gledalci v prihodnjih štirih letih lahko spremljali ligo Ebel, dodaja: "V zadnjem času smo za gledalce programov Sport Klub kupili toliko vsebin, da me je že malo strah, da se ne bodo zasedeli pred televizorjem. Poskrbeli smo za nogometne navdušence (Liga prvakov, angleška Premier League, španska Primera Division), košarkarskim navdušencem v njihove domove prinašamo najboljše tekme v Evroligi, poskrbeli smo za teniške navdušence, danes za lepo obdobje štirih let podpisujemo pogodbo za medijske pravice za hokejsko ligo Ebel. Nismo se še ustavili, še naprej bomo skrbeli za to, da bodo naši gledalci lahko uživali v najboljših vsebinah tako v SD- kot HD-sliki."
mi bi pa raje gledal tekme na Šport tv, ker so tam novinarji res predani dogajanju...šport klub pa ima tudi …