Olimpija nominirana za prestižno nagrado

Foto: Žurnal24
Foto: Žurnal24 main
Union Olimpija je s strani košarkarske Evrolige prejela nominacijo za prestižno nagrado za področje uspehov na pogonih trženja, komunikacij in prodaje. Konkurenta sta Estudiantes in Prokom.
Oglej si celoten članek

Organizacija ULEB in Evroliga že pet let organizirata tako imenovano Devotion Marketing Award Competition, prestižno nagrado s področja pogonov trženja, komunikacij in prodaje.

Trem nominirancem vsako leto pripadejo tri nagrade za posebne dosežke – zlato, srebrno in bronasto, končni vrstni red pa vodstvo tekmovanja obelodani na tradicionalnem žrebu v Barceloni. Letos se bo to zgodilo 7. julija, med nominiranci pa je prvič tudi Union Olimpija, ki je žirijo prepričala z dvigom obiska v novi dvorani (95-odstotna zasedenost), sistemom prodajne mreže ter bogatim spremljevalnim programom v Stožicah z učinkovito implementacijo klubskih sponzorjev.

Poleg Uniona Olimpije sta se v veliki finale uvrstila še predstavnik Eurocupa Asefa Estudiantes iz Španije in poljski evroligaš Asseco Prokom. Glavni kriteriji izbora so bili tudi tokrat: obiskanost tekem, kvaliteta tržne in prodajne mreže, gledalčevo doživetje košarkarske tekme kot dogodka v dvorani ter kvaliteta in zanimivost celotnega produkta.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.