Ogier v slogu stare mame do šestega naslova v nizu

Foto: Epa
Foto: Epa
Francoz Sebastien Ogier (Ford) je šesto leto zapored osvojil naslov svetovnega prvaka v reliju.
Oglej si celoten članek

Na reliju po Avstraliji, trinajsti in zadnji preizkušnji SP sezone, je Sebastien Ogier zasedel peto mesto ter s 219 točkami v skupnem seštevku ugnal Belgijca Thierryja Neuvilla (Hyundai), ki je zbral 201 točko. V Avstraliji je zmagal Finec Jari-Matti Latvala (Toyota).

Ogier, ki je na čelu SP od leta 2013, se je tako še utrdil na drugem mestu večne lestvice prvakov. Več naslovov, devet, ima le njegov rojak Sebastien Loeb, ki je bil prvak med letoma 2004 in 2012, po štiri naslove pa sta zbrala Finca Juha Kankkunen in Tommi Mäkinen. Med moštvi je letos slavila Toyota.

Na reliju po Avstraliji je za Latvalo, ki je bil v skupnem seštevku SP četrti, končal Novozelandec Hayden Paddon, ki je zaostal 32,5 sekunde, tretji je bil z 52,2 sekundami zaostanka Norvežan Mads Ostberg. Za četrtim Fincem Esapekko Lappijem pa je že v cilj prišel Ogier, sicer z dvema minutama in pol zaostanka, kar pa je bilo dovolj za ubranitev naslova, saj je zmagal tudi na posebej točkovani hitrostni preizkušnji ter dobil dodatnih pet točk.

Pred zadnjo dirko sezone sta imela možnosti za naslov še Belgijec Thierry Neuville in bolj teoretične tudi Estonec Ott Tanak. Slednji je bil tudi v igri za zmago po avstralskem podeželju in je po drugem dnevu prevzel vodstvo, vendar dirke ni končal, ker se je v predzadnji hitrostni preizkušnji zaletel v drevo. V obupnem poskusu, da bi vendarle preobrnil končni razplet sebi v prid, pa je brez uvrstitve ostal tudi Neuville. Tri HP pred koncem je zadel ob rob cestišča ter odtrgal kolo. Boja za naslov je bilo tako konec, Neuville je končal na drugem, Tanak na tretjem mestu, obračun za naslov pa je bil najbolj tesen v zadnjem obdobju.

Ogierju se na zaključku zadnjega dneva zaradi odstopa najhujših tekmecev ni bilo treba več posebej naprezati, vendar je tudi pred tem kar pogosto znižal ritem. Po reliju je celo priznaj, da je nekatere etape odpeljal tako "kot bi jih celo moja stara mama", saj se je zavedal, da bi ga lahko večja napaka drago stala. Posebej zadnji dan je bilo to še bolj verjetno, saj so zaradi naliva že tako težke gozdne ceste postale izjemno spolzke. "Za menoj je nova izredna sezona, toda boj za krono je bil zelo tesen in tudi zelo čustven. Zelo vesel sem in ponosen na to, kar se dosegel, kar je dosegla celotna moja ekipa. Prehodili smo lepo popotovanje," je dejal Ogier.

To je bila njegova zadnja sezona za ekipo Forda, ki jo bo naslednje leto zamenjal za moštvo Citroena, s katerim je sklenil dveletno pogodbo in v katerem je bil že v sezonah med letoma 2008 in 2011. Sledil je prestop v Volkswagen (2013-16), kjer je osvojil štiri naslove, petega in šestega pa nato s Fordom.

Avto Podpis Sebastiana Ogierja na glavah treh Slovencev

WRC, Avstralija:

1. Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila (Fin/Toyota) 2:59:52,0
2. Hayden Paddon/Sebastian Marshall (NZl/VBr/Hyundai) +32,5
3. Mads Ostberg/Torstein Eriksen (Nor/Citroen) 52,2
4. Esapekka Lappi/Janne Ferm (Fin/Toyota) 1:02,3
5. Sebastien Ogier/Julien Ingrassia (Fra/Ford) 2:30,8
...

Skupni vrstni red (13):

1. Sebastien Ogier (Fra/Ford) 219 točk
2. Thierry Neuville (Bel/Hyundai) 201
3. Ott Tanak (Est/Toyota) 181
4. Jari-Matti Latvala (Fin/Toyota) 128
5. Esapekka Lappi (Fin/Toyota) 126
...

Konstruktorji:

1. Toyota 368 točk
2. Hyundai 341
3. M-Sport Ford 324
4. Citroen 237
...

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.