Ogier končal Loebov čudežni nemški niz

Foto: Citroën reli nemčija sebastien ogier Foto: Citroën reli nemčija sebastien ogier Foto: EPA reli nemčija sebastien ogier Foto: Citroën citroen sebastien ogier Foto: Citroën citroen loeb Foto: EPA reli nemčija petter solberg Foto: Citroën citroen sebastien ogier Foto: Citroën citroen sebastien loeb Foto: Ford ford jari-matti latvala ford Foto: Citroën reli nemčija petter solberg Foto: Ford ford mikko hirvonen Foto: Ford ford mikko hirvonen Foto: Ford ford jari-matti latvala ford Foto: EPA reli nemčija sobota 2011 loeb Foto: EPA reli nemčija sobota 2011 ogier Foto: EPA reli nemčija sobota 2011 sordo Foto: EPA reli nemčija sobota 2011 hirvonen Foto: EPA reli nemčija sobota 2011 solberg Foto: EPA reli nemčija loeb Foto: EPA reli nemčija hirvonen Foto: EPA reli nemčija ogier Foto: EPA reli nemčija latvala Foto: EPA reli nemčija kimi raikkonen Foto: EPA reli nemčija solberg Foto: EPA reli nemčija wilson Foto: EPA reli nemčija sordo Foto: EPA reli nemčija bloack Foto: EPA reli nemčija meeke
Sebastien Ogier (Citroen) je končal niz osmih zaporednih zmag moštvenega kolega Sebstiena Loeba na relijih po Nemčiji in zmagal četrtič letos. Loeba je zmage stala predrta pnevmatika v 14. HP. Na tretjem mestu je končal Dani Sordo (Mini).
Oglej si celoten članek

Francoz Sebastien Loeb (Citroen) se je moral po osmih zaporednih zmagah na reliju Nemčija tokrat zadovoljiti z drugim mestom, ki je bil posledica predrte pnevmatike na zadnji sobotni hitrostni preizkušnji. V nedeljo je sicer dirkal dobro, a zaostanek za zmagovalcem Sebastienom Ogierjem (Citroen) z dobre minute uspel zmanjšati na 40 sekund. Je pa Loeb dobil zadnji brzinec, t. i. power stage, ki prinaša tri dodatne točke. Za mladega Ogierja je to četrta zmaga letos in prva na povsem asfaltnem reliju, a z njo se je vodilnemu v skupnem seštevku, torej Loebu, približal le nekaj malega. "Pred startom sem vedel, da je na tem reliju moj ekipni kolega zelo močan, zato je zmaga še toliko več vredna," je v prvi izjavi dejal Ogier. Loeb poraza ni objokoval: "Ne morem zmagati kar vsako leto. Večkrat sem že rekel, da se bo ta niz enkrat končal. Dobro sem odpeljal, le v soboto sem imel nekaj smole."


Odločitev padla na 14. brzincu

Na zadnji sobotni in skupno 14. hitrostni preizkušnji je prišlo do spremembe na prvem mestu. Loeb je s polnim plinom povozil več večjih kamnov na progi in spustila mu je pnevmatika. Tako je izgubil dobro minuto in vodstvo je prevzel njegov rojak Ogier. Pred zadnjimi petimi brzinci, ki so sledili  v nedeljo, je imel tako mlajši od dveh Sebastienov minuto in 11 sekund prednosti. Pred Loebovo težavo je bila razlika med Francozoma vsega 3,8 sekunde (sredi dneva pa slabih pet sekund). Ne le da Loeb v Nemčiji še ni izgubil, na zgolj asfaltnih relijih je bil neporažen od leta 2004.

Še mnogo več težav sta imela dirkača tovarniške ekipe Ford. Finec Mikko Hirvonen (Ford) je v soboto dopoldne zaradi predrte pnevmatike izgubil več kot minuto in nazadoval na četrto mesto. Tako se je na tretje prebil Španec Dani Sordo (Mini) in ga zadržal vse do konca relija, kar so prve stopničke za moštvo, ki letos sploh prvič nastopa v svetovnem prvenstvu (že v soboto popoldne je prednost pred Hirvonenom povečal na neulovljive pol minute). Finec Jari-Matti Latvala (Ford), ki je imel sto in eno težavo že v petek, je v soboto dopoldne pridobil nekaj časa in se prebil na 10. mesto, nakar je na 13. brzincu zletel s proge. Kimi Räikkönen (Ice 1 Citroen) s svojim dirkalnikom ni bil posebej zadovoljen, a se kljub velikemu zaostanko prebil na končno šesto mesto.

Loeb in Ogier pobegnila že v petek

Prvi brzinec je dobil Latvala, že v drugem pa sta Ogier in Loeb stopila na plin. Na prvem in drugem mestu sta si pred tretjim Hirvonenom in četrtim Latvalo pridirkala 32 oziroma 39 sekund prednosti. Manj kot sekundo sta po dveh brzincih zaostajala le še dirkača Minija, Sordo in Kris Meeke. Tretja hitrostna preizkušnja je pripadla Loebu, ki je tako povedel štiri sekunde pred Ogierjem. Napačna izbira pnevmatik na mokri progi je Latvalo stala dodatne izgube časa in pred petkovim opoldanskim odmorom je z dvema sekundama zaostanka nazadoval na sedmo mesto. Loeb si je do konca dneva nabral še dodatne dobre tri sekunde prednosti pred Ogierjem in je tako na dobri poti do že devete zmage v Nemčiji. "Za menoj je dober dan. Ves čas sem pritiskal, saj je Ogier pritiskal na vsakem delu steze. Ni lahko narediti razlike, toda vodim, in to je najvažnejše," je po prvem dnevu dejal Loeb.

Prvak podaljšal s Citroenom

Reli Nemčija, deveta preizkušnja sezone 2011, se je začela v senci podaljšanja pogodbe aktualnega prvaka Loeba s Citroenom. Večina je njegovo odločitev pozdravila, le njegov nekdanji ekipni kolega Sordo ne: "Moral bi iti k Volkswagnu. Vsi vemo, da bosta naslednji dve leti zanj pri Citroënu zelo lahki. Če bi šel k Volkswagnu, bi bil zanj to večji izziv."

Reli po Nemčiji, končni vrstni red (po 19 brzincih):

1. Sebastien Ogier (Citroen)
2. Sebastien Loeb (Citroen) +39,8
3. Dani Sordo (Mini) +1:55,6
4. Mikko Hirvonen (Ford) +2:43,7
5. Petter Solberg (Citroen) +3:48,0
6. Kimi Räikkönen (Citroen) +7:24,6
...
11. J.-M. Latvala (Ford) +17:20,4

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.