Kot je na novinarski konferenci po seji uvodoma pojasnil generalni sekretar NZS Aleš Zavrl, se NZS zaveda svoje odgovornosti za razvoj nogometa v Sloveniji, zato je IO sprejel sklep, da od naslednje sezone dalje NZS prevzema odgovornost za vodenje, trženje in promocijo 1. SNL v skladu s predpisi NZS.
"Odločili smo se, da prevzamemo vodenje in trženje lige. O tem smo razmišljali že dlje časa. Namreč, kljub temu, da je to za NZS dodatno breme in s tem prevzemamo veliko odgovornost, smo mnenja, da je to bolje za slovenski klubski nogomet. Ocenjujemo, da pomen združenja ni samo v tem, da obstaja, ampak bi moralo imeti svoj konkreten učinek. Ni prav, da združenje povečuje izgubo in ne prinaša dobička, ker to ni dobro niti za klube niti za NZS. Zaradi tega smo danes na IO predlagali, da prevzamemo vodenje tekmovanja in prevzem trženja. Predlog sklepa je bil izglasovan z vsemi glasovi za in niti enim od navzočih proti," je povedal predsednik NZS Aleksander Čeferin. Na seji IO je bilo sicer prisotnih 13 od 17 članov.
Novi glavni sponzor bo Telekom Slovenije
Kot so poudarili na NZS, pa niso prevzema opravili le "lepotno", temveč so razkrili tudi že novega glavnega sponzorja lige. To bo Telekom Slovenije. "Pravzaprav smo čakali s to odločitvijo o prevzemu, ker se nam zdi pomembno, da hkrati pridobimo tudi kakšnega sponzorja oziroma generalnega sponzorja lige, ne pa da samo prevzemamo vodenje in trženje ter ne naredimo ničesar novega in boljšega. Klubi bi nam lahko upravičeno očitali, da nismo naredili ničesar, ampak samo prevzeli vodenje tekmovanja, trženje in tako naprej. Zato smo počakali, da smo se končno dogovorili z generalnim pokroviteljem, v resnih pogovorih pa smo tudi še z dodatnimi sponzorji," je še dejal Čeferin in dodal, da ga je presenetilo zanimanje za sponzorstvo prvoligaškega tekmovanja.
"Bil sem pozitivno presenečen, kakšno zanimanje je vladalo za slovensko ligo, ki jo mnogi podcenjujejo, po mojem neupravičeno, ampak očitno je NZS bolj kredibilen partner za določene sponzorje, kot je bilo združenje. Ne želim reči nič slabega o združenju, ampak dejstvo je, da smo se mi bili sposobni dogovoriti s sponzorjem, oni pa že nekaj časa ne," pravi prvi mož NZS.
"Produkt, na katerem je treba še veliko delati"
O podrobnostih pogodbe vodstvo NZS ni želelo govoriti, a pravi, da so tudi glede prodaje televizijskih pravic zadovoljni. "Mislim, da smo se relativno dobro dogovorili s sponzorjem glede prodaje televizijskih pravic. Prva liga je pa vsekakor produkt, na katerem je še treba veliko delati. Hkrati pa je tudi produkt, ki je zanimiv za sponzorje, in mene je najbolj razveselilo to, da je tako generalni sponzor kot tisti, ki bo imel televizijske pravice, v tem videl posel. Ne kot uslugo meni, ne NZS, ne Alešu Zavrlu, ampak je videl posel. To je bistvo vsake lige, tudi slovenske," pravi Čeferin.
Kot so še pojasnili na NZS, si NZS v obdobju od leta 2012 do 2015 želi na področju medijskega in marketinškega razvoja produkta 1. SNL doseči predvsem naslednje cilje: izkoristiti medijski in sponzorski potencial 1. SNL, ustvarjati dodatne prihodke za klube ter sredstva za razvoj in promocijo, z načrtnim povečanjem oglaševalskega inventorija klubom omogočiti povečanje prihodkov iz naslova trženja, povečati obisk na stadionih, optimizirati delovanje marketinškega dela NZS ter spodbujati načrtnejše delo in sodelovanje klubov na področju marketinga ter izkoristiti sinergijske učinke in utrditi položaj nogometa kot najpopularnejšega športa v Sloveniji.