V dirkaškem svetu še naprej močno odmeva nesreča Lewis Hamiltona (Mercedes) in Maxa Verstappna (Red Bull) na dirki za VN Italije.
Velika tekmeca za naslov svetovnega prvaka sta trčila v 26. krogu dirke, ko je Verstappen ob poskusu prehitevanja pristal na Britančevi srebrni puščici. Hamiltona je pred usodnim udarcem v glavo ubranil varnostni sistem Halo.
Po presoji Mednarodne avtomobilistične zveze (Fia) je napako naredil Verstappen, ki je bil posledično kaznovan s pribitkom treh startnih mest. Nizozemec je sicer vztrajal, da ga je Hamilton pripeljal v brezizhoden položaj.
"Stiskal me je in stiskal in stiskal. Tega nisem pričakova. Pravzaprav mu tega sploh ne bi bilo treba početi. Če bi mi pustil širino dirkalnika prostora, bi lahko oba izpeljala ovinek in po vsej verjetnosti bi celo ostal pred mano. Potisnil me je na robnik in prišlo je do kontakta," je trdil dirkač Red Bulla.
Po mnenju nekdanjega svetovnega prvaka Damona Hilla (1996) je Verstappen pokazal "pomanjkanje samokontrole". "Vprašanje je samo, ali je napačno ocenil situacijo ali namerno ni želel popustiti," je povedal Britanec in dodal, da je premetavanje Verstappna z robnika na robnik pripomoglo h končnemu razpletu. "Ko počneš takšne reči, si že podivjal. Lahko bi se izognil trčenju in poskusil drugače, a tega ni storil. Posledice so bile precej resne, a na srečo jo je Lewis odnesel brez poškodb."
Dirkaču Red Bulla je v bran stopil dolgoletni svetovalec avstrijske ekipe dr. Helmut Marko, ki srebrnim očita, da želijo z umetnim podpihovanjem in širjenjem neresnic o Hamiltonovi poškodbi Verstappna prikazati kot negativca.
"To je bil povsem običajen dirkaški incident. Vse ostalo je privlečeno za lase s strani Mercedesa. Verstappen je že zapustil dirkalnik, ko se je poskušal Hamilton izkopati iz peska. Zdravniški avtomobil je to videl in se odpeljal naprej. Kmalu zatem pa smo bili priča predstavi, kako je Hamilton kar naenkrat resneje poškodovan," je bil kritičen Marko.
Bi, pa Ni, buksl