Kobe Bryant, eden najboljših košarkarjev vseh časov, je pred dnevi odigral svojo zadnjo tekmo v karieri, saj se njegova ekipa Los Angeles Lakers, kjer je preživel celotno kariero, ni uvrstila v končnico.
Bryant se je poslovil v velikem slogu, saj je na srečanju z Utah Jazz dosegel kar 60 točk, kar je najvišji strelski izkupiček kateregakoli igralca v letošnji sezoni. V zadnji četrtini tekme je s 23:21 v doseženih točkah premagal celotno nasprotno ekipo.
Slovo ameriškega košarkarja pa ni odmevalo le na igrišču, temveč tudi v okolici Staples Centra, kjer so prodali kar za 1,2 milijona ameriških dolarjev spominkov in drugih rekvizitov, povezanih z legendarnim Jezernikom.
Blago se je prodajalo za med, marsikateri obiskovalec pa je za svoj spominek odštel tudi po več deset tisoč dolarjev. Običajno so navijači zapravili nekje okoli 60 dolarjev, je za ESPN potrdil podpredsednik AEG Sean Ryan, povprečen račun pa je znašal približno 230 dolarjev.
Prodaja spominkov je potekala v sodelovanju med AEG, Bryantovim podjetjem Kobe Inc, podjetjem MainGate in Los Angeles Lakers.
S prodanimi spominki v vrednosti 1,2 milijona dolarjev so izboljšali rekord, ki ga je leta 2007 z nastopom v londonski O2 areni zabeležila legendarna rock skupina Led Zeppelin. Britanske legende so takrat beležile prodajo v višini enega milijona dolarjev.
''Kaže na to, da navijači cenijo ta trenutek in si želijo nečesa za spomin,'' je izjemne prodajne številke komentiral Bryant.
V ponudbi so bili kape iz ovčje in kačje kože, opremljene z zlatom, katerih cena je presegala 38.000 dolarjev. Pa kape iz kašmirja in z diamanti, ki so s stale več kot 24 tisočakov. Dresi s teksturo kačje kože so se prodajali za več kot 400 dolarjev, omejena izdaja dresa, ki so ga izdelali le v 248 izvodih, pa je dosegla ceno 824 dolarjev.
Od 24 jaken s kristali, ki so se prodajale za 5824 dolarjev na kos, so ostale le tri. Ob koncu večera je bilo razprodanih večina dresov, značk, kovancev in drugih rekvizitov, ki jih je bilo moč kupiti na prizorišču. Upoštevajoč prodajo na spletu, je Kobejev poslovilni večer generiral več kot dva milijona dolarjev prihodka od prodaje spominkov.