Ne Schumacher ali Senna, to naj bi bil najboljši dirkač vseh časov

Foto: Profimedia
Foto: Profimedia
Šef britanskega moštva F1 je presenetil z izbiro najboljšega dirkača vseh časov.
Oglej si celoten članek

Razprave o najboljšem dirkaču vseh časov se običajno vrtijo okoli Michaela Schumacherja, Lewisa Hamiltona in Ayrtona Senne, medtem pa se nekateri poznavalci nagibajo k manj uveljavljenim dirkačem.

Mednje sodi tudi šef Aston Martina Mike Krack, ki omenjeni laskavi nazi pripisuje Poljaku Robertu Kubici.

Foto: Epa Robert Kubica

Kubica je v formuli 1 debitiral leta 2006 in se hitro uveljavil kot eden najobetavnejših dirkačev na svetu. Strokovnjaki so mu napovedovali bleščečo kariero, a so se njegove sanje razblinile leta 2011, ko se je hudo poškodoval na mednarodni reli preizkušnji v Italiji.

F1 Težka odločitev, večkratni svetovni prvak končuje kariero

Foto: Epa Robert Kubica Kubica je v nesreči, ki bi ga skoraj stala življenja, utrpel trajne fizične poškodbe, kar ga je za več let oddaljilo od dirkaškega športa. Po dolgi rehabilitaciji se je vrnil k reliju in si vrsto leto močno prizadeval za vrnitev v elitni dirkaški šport. Želja se mu je izpolnila leta 2018, ko je dobil priložnost kot testni dirkač Williamsa, že v naslednji sezoni pa je bil ponovno stalnica na startni vrsti dirk za veliko nagrado. Vrnitev se ni izšla po pričakovanjih, tako da se je že po eni sezoni preusmeril v vzdržljivostno dirkanje, še naprej pa ostaja rezervni dirkač moštva Alfa Romeo, kateremu se je pridružil leta 2020.

"Z vidika surovega dirkaškega talenta, občutkov v dirkalniku in zmožnosti posredovanja teh občutkov je Robert izredno močan," je povedal Krack in v isti sapi Poljaka označil "za najboljšega dirkača, kar sem jih kdajkoli videl v F1."

Foto: Profimedia Mike Crack

Nekdanji dirkaški inženir Felipeja Masse, ki je v sezoni 2006 imel priložnost sodelovati tudi s Sebastianom Vettlom, se je s Kubico pobliže spoznal med triletnim skupnim projektom švicarskega moštva Sauber in nemškega proizvajalca motorjev BMW.

Prepričan je celo, da bi Kubica v sezoni 2008 lahko osvojil naslov svetovnega prvaka, če moštvo ne bi vseh svojih moči usmerilo v razvoj dirkalnika za prihodnjo sezono.

Odločitev je kasneje botrovala odhodu tako dirkača kot ključnega inženirja. 

"Če ste morda že pozabili, sem leta 2009 zapustil ekipo," je dejal Krack. "Trdo smo delali, da bi postali zmagovalno moštvo. Morda je izraz nekoliko pretiran, zagotovo pa smo bili ekipa, ki se je redno uvrščala na stopničke. Naredili smo velik korak naprej. Nekoliko sem bil zaskrbljen zaradi novih pravil, saj smo leta 2009 uvajali sistem KERS in druge tehnične podrobnosti. Poskušali smo se potegovati za naslov in obenem razvijali nov dirkalnik, pri tem pa smo zanemarili dirkalnik iz tekoče sezone. Bilo je zelo težko, saj bi lahko dosegli še precej več, kot smo," je prepričan Krack.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.