Napisi na dresih rušijo vse rekorde

Foto: EPA
Foto: EPA
Leto 2014 je bilo rekordno za najboljša evropska nogometna tekmovanja, kar se tiče sponzorskih pogodb oziroma napisov na dresih.
Oglej si celoten članek

Angleška Premier League in španska Primera División prednjačita med ligami, ki so zabeležila 20-odstotno rast sponzorskih dogovorov, so razkrili v poročilu podjetja Repucom, ki se ukvarja z analizami športnih podatkov.

Repucom poroča, da so pokroviteljski dogovori v primerjavi z letom prej narasli za 20 odstotkov na 687 milijona evrov, ti podatki pa veljajo za peterico najmočnejših lig v Evropi, to je špansko, italijansko, nemško, francosko in nizozemsko.

Foto: EPA Messi Barcelona Atletico Dvajseterica klubov iz angleške Premier League je dohodek od napisov na dresih povečala za 36 odstotkov na 213 milijonov evrov. Med njimi je račun zaradi tega najbolj obogatil Manchester United, ki od ameriškega proizvajalca avtomobilov Chevroleta na leto dobi 64 milijonov evrov, kar je 20 milijonov več od prejšnjega dogovora. Španska La Liga je prihodke na račun napisov na dresih povečala za 30 odstotkov, največ zaradi tega dobi Barcelona, ki ji Qatar Airways letno odšteje 40 milijonov evrov.

Devet odstotkov več kot leto poprej oz. 139 milijonov evrov dobi nemška Bundesliga, francoska Ligue 1 13 odstotkov več oziroma 96 milijonov, italijanska Serie A pa 84 milijonov oziroma 21 odstotkov več.

Od močnejših evropskih lig je nizozemska zabeležila padec za pet odstotkov, po poročilu Repucoma jo je prehitela tudi severnoameriška nogometna liga.

Med novimi sponzorji na dresih nogometnih ekip jih največ prihaja iz Srednjega vzhoda. Okrog 120 milijonov evrov pride na račune klubov iz Združenih arabskih emiratov. Tamkajšnja letalska družba je pokrovitelj Reala Madrida, Arsenala, AC Milana in Paris Saint Germaina. Takoj za ZAE so nemška podjetja, na tretjem mestu pa ameriška.

Podjetja in družbe nenehno iščejo nove načine, da se pojavijo kjerkoli na nogometni opremi. Tako so imena zapisana na dresih, kratkih hlačah, nogavicah, v lanskem letu je madridski Atlético sponzorje imel zapisane celo na pentljah nogavic. Če gre verjeti angleškim medijem, je Manchester United v lanskem letu želel sponzorska imena tudi na hrbtni strani dresa, kar pa so ostali premierligaški klubi zavrnili.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.