V sodelovanju z Mediano, inštitutom za raziskovanje trga in medijev, že od leta 2006 organizatorji Sporto konference raziskujejo, katere športnice, športniki in športni klubi so v posameznem letu znamke z največjo vrednostjo v očeh javnosti. Letos so drugič zapored javnomnenjsko raziskavo izvedli ne le v Sloveniji, ampak tudi na Hrvaškem in v Srbiji. Nagrada gre v roke tistim, ki so v očeh javnosti najbolj priljubljeni, prepoznani ter trženjsko in nasploh uspešni.
Zmage so vedno sladke
"Hvala za ponovni izbor, za novo zmago, tega sem več kot vesela. Zmage so vedno sladke in kaj si želimo drugega kot to. Mi smo trenutno v Združenih državah Amerike, od koder vas lepo pozdravljam. Nazdravite še zame, jaz grem pa na sneg," je ob že peti nagradi za blagovno znamko leta iz ZDA sporočila Tina Maze.
Na področju Hrvaške so nagrade prejeli teniški igralec Marin Čilić, atletinja Sandra Perković ter med športnimi klubi KHL Medveščak, v Srbiji pa teniška igralca Ana Ivanović in Novak Đoković ter košarkarski klub Partizan.
Pri OKS so se izkazali ob igrah v Sočiju
Društvo za marketing Slovenije pa je tretje leto zapored podelilo nagrade Sporto. Mednarodna žirija je med 33 projekti nagradila najboljše v štirih kategorijah. "Z velikim veseljem ugotavljamo, da je kakovost projektov, ki se prijavljajo na tekmovanje za Sporto Awards, vsako leto višja. Podelitev nagrad je edinstvena priložnost za razvoj področja marketinga v športu v celotni regiji, zato so nagrade pomembne ne le za sponzorje, klube, zveze, športne institucije in športnike, temveč tudi za širše marketinško okolje in akterje," je dejala predsednica žirije, Maja Makovec Brenčič.
Žirija je podelila tudi posebno nagrado, ki jo je za razvoj nove znamke, pogumen izbor manj prepoznavne športne discipline, to je ženskega kolesarstva, in celovitost projekta prejela Ekipa BTC City Ljubljana.