Los Angeles Clippers kljub statusu favoritov zrejo izpadu v obraz. Dallas Mavericks so jih premagali na obeh tekmah v njihovem Staples Centru, sedaj pa se serija seli v Teksas oziroma American Airlines Center.
V omenjenem objektu lahko košarkarsko tekmo gleda 19.000 duš, na tokratnem srečanju naj bi jih bilo "le" 15.000. In pri Mavericks so za navijače pripravili nekaj akcij.
Nič novega ni, da organizatorji pred tekmo končnice vse obiskovalce pozovejo, da se oblečejo v enotno barvo. Pri Mavs so tako svoje simpatizerje pozvali, naj se oblečejo v modro. Ob nakupu vstopnice bodo vsi privrženci Dallasa dobili tudi navijaško majico, seveda v modrih odtenkih.
Precej bolj zanimiva pa je druga kampanja. Vsi polnoletni z vstopnico za tretjo in četrto tekmo serije med Mavs in Clippers bodo namreč na bližnjem trgu Victory Plaza lahko prejeli dozo cepiva proti covidu-19. Vbrizgali jim bodo produkt proizvajalca Johnson & Johnson, pri katerem zadošča že ena doza.
Tretja tekma med Dallasom in LA Clippers bo odigrana v noči na soboto po srednjeevropskem času, druga pa v noči na ponedeljek.
Zmagovalec serije med ekipama Ricka Carlisla in Tyja Lueja se bo v drugem krogu pomeril z boljšim iz dvoboja med Utah Jazz in Memphis Grizzlies.